تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 36960

رایزنی های نمایشگاهی با مدیرعامل بزرگترین و مدرنترین مرکز نمایشگاهی ترکیه

رایزنی های نمایشگاهی با مدیرعامل بزرگترین و مدرنترین مرکز نمایشگاهی ترکیه

  مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان و رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در جلسه ای با مدیرعامل مرکز نمایشگاهی ازمیر Fuar Izmir ضمن تشریح پتانسیل های شرکت و مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان، فرصت های موجود در مسیر توسعه همکاری های نمایشگاهی را بررسی و تشریح کردند.   به گزارش دنیای اسرار :خانم جانان با

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان و رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در جلسه ای با مدیرعامل مرکز نمایشگاهی ازمیر Fuar Izmir ضمن تشریح پتانسیل های شرکت و مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان، فرصت های موجود در مسیر توسعه همکاری های نمایشگاهی را بررسی و تشریح کردند.

 

به گزارش دنیای اسرار :خانم جانان با ابراز خرسندی از حضور تصمیم گیران اصلی نمایشگاه های اصفهان در ازمیر، با افتخار گسترش همکاری های نمایشگاهی ازمیر و اصفهان را گامی مهم و موثر توصیف کردند.

 

وی مرکز نمایشگاهی ازمیر را مدرنترین و بزرگترین مرکز نمایشگاهی ترکیه متشکل از ۳۰۰ کارمند و تیم اجرایی خواند که در سال میزبان ۳۵ عنوان نمایشگاهی داخلی و بین المللی در گروه کالایی مختلف می باشد.

 

در این جلسه احمدرضا طحانیان مدیرعامل نمایشگاه اصفهان نیز با ارائه توضیحاتی درباره نمایشگاه اصفهان و پتانسیل های نرم افزاری و سخت افزاری سایت نمایشگاه اصفهان درباره تهاتر فضای نمایشگاهی، اشتراک تجربیات، حضور در نمایشگاه های ازمیر و ایجاد بستر مناسب برای حضور فعالان تجاری ازمیر در نمایشگاه های اصفهان نقطه نظرات خود را عنوان کرد.

 

امیر کشانی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز با تشریح ظرفیت های اصفهان توسعه همکاری های نمایشگاهی را مهمترین گام در کوتاه کردن فاصله ها و ایجاد زمینه برای عقد خواهرخواندگی اصفهان و ازمیر عنوان نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.