تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 36976

واحدهای آپارتمانی شناسنامه‌دار می‌شوند/ رفع دغدغه شهروندان در پیش‌خرید واحد مسکونی

واحدهای آپارتمانی شناسنامه‌دار می‌شوند/ رفع دغدغه شهروندان در پیش‌خرید واحد مسکونی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: واحدهای آپارتمانی شناسنامه‌دار می‌شوند/ رفع دغدغه شهروندان در پیش‌خرید واحد مسکونی رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان از اجرای طرح صدور شناسنامه فنی ساختمان برای پیش فروش بدون دغدغه آپارتمان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار :رسول میرباقری درباره صدور شناسنامه فنی ساختمان که

Print Friendly, PDF & Email

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
واحدهای آپارتمانی شناسنامه‌دار می‌شوند/ رفع دغدغه شهروندان در پیش‌خرید واحد مسکونی

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان از اجرای طرح صدور شناسنامه فنی ساختمان برای پیش فروش بدون دغدغه آپارتمان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار :رسول میرباقری درباره صدور شناسنامه فنی ساختمان که برای نخستین بار در کشور، در اصفهان انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات مردم مسائل مربوط به پیش فروش آپارتمان است، به گونه‌ای که واحد مسکونی خریداری شده ممکن است قبلا واگذار شده باشد یا بعداً به کسی دیگر واگذار شود.

وی افزود: برای حل این مشکل جلساتی با معاونت شهرسازی و سازمان نظام مهندسی داشتیم که نتیجه آن اجرای طرح صدور شناسنامه فنی ساختمان بود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به این ترتیب برای هر یک از واحدهای آپارتمانی مجموعه‌های مسکونی یک شناسنامه فنی صادر می‌شود تا هرکس آپارتمانی پیش خرید کرد، شناسنامه فنی رسما به نام وی ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در راستای آرامش خاطر شهروندان و جلوگیری از ایجاد مشکلات در زمینه خرید و فروش واحدهای مسکونی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.