تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 37017

تخصیص پروژه به بیش از ۳۴ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

تخصیص پروژه به بیش از ۳۴ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛ تخصیص پروژه به بیش از ۳۴ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سطح شهرهای استان اصفهان تا کنون بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است و در حال حاضر

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

تخصیص پروژه به بیش از ۳۴ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سطح شهرهای استان اصفهان تا کنون بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است و در حال حاضر افزون بر ۳۴ هزار نفر از متقاضیان تایید نهایی شده به پروژه‌ها اختصاص یافتند.

به گزارش دنیای اسرار:علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان  در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار کرد: مطابق با برنامه ابلاغی و به لحاظ برش جمعیتی، سهم استان اصفهان در برنامه چهار ساله برای این طرح ساخت ۲۴۳ هزار و ۹۶۷ واحد بوده است که از این تعداد بیش از ۱۸۳ هزار واحد شهری، ۴۰ هزار مسکن روستایی و ۲۰ هزار واحد استیجاری است.

وی افزود: از برنامه احداث مسکن شهری، زمین مورد نیاز بیش از ۱۰۳ هزار واحد توسط دولت تامین می‌شود، افزون بر ۴۵ هزار و ۹۰۰ واحد خودمالک و بیش از ۳۴ هزار واحد بازآفرینی شهری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر مطابق با ثبت نام‌های به عمل آمده، بیش از ۴۴۹ هزار نفر، متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح در سطح استان اصفهان بودند که پس از پالایش و بررسی‌های لازم افزون بر ۳۲۱ هزار متقاضی، حائز شرایط (۳ استعلام سبز) بوده و تا کنون بیش از ۱۲۷ نفر تایید نهایی شدند.

وی افزود: از این تعداد برای بالغ بر ۴۸ هزار متقاضی در بانک افتتاح حساب شده است که افزون بر ۳۴ هزار نفر از این متقاضیان به پروژه‌ها اختصاص یافتند.

قاری‌قرآن ادامه داد: از مجموع متقاضیان تایید نهایی شده بیش از ۶۴ هزار و ۸۰۰ نفر، مربوط به شهرهای جدید استان و افزون بر ۶۲ هزار و ۳۰۰ نفر متقاضیان تایید نهایی شده شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند.

وی با بیان اینکه در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تا کنون بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است گفت: تا کنون قرارداد با سازنده برای بیش از ۳۵ هزار و ۹۰۰ واحد منعقد شده است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.