تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
کد خبر : 37058

رتبه

هلدینگ پترو پالایش اصفهان موفق به کسب جایزه ۳ ستاره سرآمدی مدیریت دانش در کشور شد.

هلدینگ پترو پالایش اصفهان موفق به کسب جایزه ۳ ستاره سرآمدی مدیریت دانش در کشور شد.

با به کارگیری تکنولوژی های بروز نسل سوم مدیریت دانش در پترو پالایش اصفهان محقق شد؛   هلدینگ پترو پالایش اصفهان موفق به کسب جایزه ۳ ستاره سرآمدی مدیریت دانش در کشور شد.   هلدینگ پترو پالایش اصفهان به دلیل استفاده از تکنولوژی های بروز نسل سوم مدیریت دانش و ایجاد زیرساخت و بستر مناسب

Print Friendly, PDF & Email

با به کارگیری تکنولوژی های بروز نسل سوم مدیریت دانش در پترو پالایش اصفهان محقق شد؛

 

هلدینگ پترو پالایش اصفهان موفق به کسب جایزه ۳ ستاره سرآمدی مدیریت دانش در کشور شد.

 

هلدینگ پترو پالایش اصفهان به دلیل استفاده از تکنولوژی های بروز نسل سوم مدیریت دانش و ایجاد زیرساخت و بستر مناسب برای اجرای طرح های بهبود در آذرماه امسال با کسب بالاترن امتیاز؛ موفق به دریافت جایزه ۳ ستاره سرآمدی مدیریت دانش KME Award در کشور شد.

 

به گزارش دنیای اسرار :رئیس مدیریت دانش اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پترو پالایش اصفهان خبر داد: در آذر ماه امسال هلدینگ پترو پالایش اصفهان موفق به کسب بالاترین رتبه بین سازمان های مطرح کشور و دریافت تقدیرنامه ۳ ستاره در جایزه سرآمدی مدیریت دانش KME Award برای نخستین بار در هلدینگ پترو پالایش اصفهان شد.

 

مسعود قهرمانی، در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اشاره به اینکه قطعا حمایت های بی دریغ مدیر عامل پترو پالایش اصفهان در زمینه مدیریت دانش در کسب این جایزه موثر بوده است افزود: در گذشته فرآیند مدیریت دانش در پالایشگاه اصفهان به عنوان یک فعالیت ذیل واحد مهندسی سیستم ها و بهره وری انجام می گرفت ، اما با ورود آقای دکتر محسن قدیری به پترو پالایش اصفهان و با حمایت های خوب ایشان واحد مدیریت دانش ساختارمند شد و اکنون به صورت یک واحد مستقل فعالیت دارد .

 

وی از عوامل مهم درکسب تقدیرنامه ۳ ستاره جایزه سرآمدی مدیریت دانش کشور توسط پترو پالایش اصفهان را وجود تکنولوژی های به روز در زیر ساخت مدیریت دانش،پیاده سازی فرهنگ سازمان مدل آدکار و پیاده سازی نظام انگیزشی مناسب عنوان کرد .

 

وی با اشاره به اینکه پارامترهای سنجش این جایزه بر عهده ارزیابان و متخصصین داخلی و بین المللی بود افزود:جایزه سرآمدی مدیریت دانش KME Award ، جز جوایز مطرح کشور در زمینه مدیریت دانش برگزار میشود ؛ البته چند سالی است که “جایزه میگ” که معتبرترین رویداد مدیریت دانش در کشورست برگزارنمی شود و در همین راستا امسال جایزه سرآمدی مدیریت دانش با استقبال خوب،شرکتها، نهادهای دولتی و خصوصی پاییز امسال در تهران برگزار شد.

 

رئیس مدیریت دانش اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پترو پالایش اصفهان، اضافه نمود آیتم های بررسی شده در این جایزه از ۳ منظر شامل رهبری و استراتژی ،اجرا و پیاده سازی تکنیک های مدیریت دانش،نتایج کمی و کیفی استقرار مدیریت دانش مورد ارزیابی قرار گرفت .

 

قهرمانی تاکید کرد: هر یک از این آیتم ها امتیازاتی داشت که در مجموع پالایشگاه اصفهان موفق به کسب بالاترن رتبه گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.