تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 37082

کارخانه ریسباف به طور رسمی به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد

کارخانه ریسباف به طور رسمی به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با مصوبه شورای تأمین استان، کارخانه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد تا در کوتاهترین زمان ممکن درب این کارخانه به روی مردم اصفهان بازگشایی شود.   به گزارش دنیای اسرار: دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در راستای

Print Friendly, PDF & Email

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با مصوبه شورای تأمین استان، کارخانه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد تا در کوتاهترین زمان ممکن درب این کارخانه به روی مردم اصفهان بازگشایی شود.

 

به گزارش دنیای اسرار: دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران و شورای تأمین استان در خصوص واگذاری کارخانه ریسباف که از اماکن تاریخی و میراث گردشگری استان و کشور محسوب می‌شود، پس از جلسات متعدد، جلسه‌ای در محل کارخانه با حضور نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی، بانک ملی، فرماندار اصفهان و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

وی ادامه داد: طی صورت جلسه این نشست، کارخانه ریسباف رسماً به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد تا با مشارکت بخش‌های عمومی و خصوصی نسبت به مرمت، نگهداری و بهره‌برداری موزه منطقه اصفهان در این کارخانه اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: در این نشست تأکید شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب این مجموعه بر روی مردم و علاقمندان بازگشایی شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان