تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر : 37099

فوت سالانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر براثر حوادث رانندگی در جاده های اصفهان

فوت سالانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر براثر حوادث رانندگی در جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کاهش حوادث رانندگی طی سالیان اخیر گفت: با این حال باز سالانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر براثر حوادث رانندگی در جاده های اصفهان جان خود را از دست می دهند. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”علی مولوی”  بیان داشت: در شش‌ماهه اول سال تصادفات به‌ویژه در حوزه برون‌شهری

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کاهش حوادث رانندگی طی سالیان اخیر گفت: با این حال باز سالانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر براثر حوادث رانندگی در جاده های اصفهان جان خود را از دست می دهند.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”علی مولوی”  بیان داشت: در شش‌ماهه اول سال تصادفات به‌ویژه در حوزه برون‌شهری با افزایش ۹ درصدی روبه‌رو بوده است.

وی با بیان اینکه سالانه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر به دلیل حوادث رانندگی در جاده های اصفهان جان خود را از دست می دهند رعایت نکردن قوانین و مقررات از سوی رانندگان را در جان باختن این افراد مؤثر دانست و گفت: معتقدم 80 درصد علل وقوع حوادث ترافیکی عامل انسانی است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کاهش فوتی های حوادث رانندگی طی سالیان گذشته گفت: سال 84 نزدیک به 24 هزار نفر در حوادث رانندگی جان باختند اما با اقدامات رسانه ای، فرهنگ‌سازی، طرح همیاران پلیس، پلیس یاران و … تصادفات کاهش یافته و تعداد جان باختگان به مرز 16 و 17 هزار نفر در سال رسید.

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلات در ایام مختلف سال و همچنین جذاب بودن استان به‌ عنوان مقصد گردشگری تردد ها نیز در جاده های استان افزایش می یابد و درهمین بازه زمانی نیز حوادث ترافیکی استان افزایش می‌یابد. البته در مواقع بارندگی و شرایط جوی نامساعد هم شاهد افزایش حوادث هستیم.

سرهنگ مولوی توسعه سامانه‌های هوشمند و کنترل وضعیت رانندگان در تمامی پلیس‌راه‌ها و استفاده از سامانه «سپهتن» و همچنین اصلاح نقاط پرحادثه را از جمله برنامه های پلیس راه استان اصفهان برای کاهش تصادفات در راه های استان عنوان کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.