تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 37105

انعقاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری

انعقاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان خبر داد؛ انعقاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان از انعقاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری خبرداد.   به گزارش دنیای اسرار:مسعود حیدری در تور بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان خبر داد؛
انعقاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان از انعقاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری خبرداد.

 

به گزارش دنیای اسرار:مسعود حیدری در تور بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکتی مدیریت شهری گفت:در ۷ ماه گذشته حدود ۴۰ پروژه‌ از سوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها شناسایی و براساس نیاز و مطالبات شهروندان اولویت‌بندی شده است.

وی افزود: از جمله پروژه‌های مهم مشارکتی شهرداری اصفهان ، هتل پنج‌ستاره‌ای است که در ساختمان ارگ جهان‌نما درحال احداث است و شهرداری در آن، سهمی ۲۵ درصدی دارد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان بیان کرد: مجموعه سلامت ایرانیان در خیابان استانداری، در فضایی به مساحت هزار مترمربع و با مبلغ ده میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان است.

مسعود حیدری اظهار داشت: تامین ده درصد از بودجه شهرداری از طریق پروژه‌های مشارکتی از اهداف این سازمان در سال جاری است. قرارداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در سال جاری به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان منعقد شده است.

وی ادامه داد: ازجمله پروژه‌های مشارکتی مسکونی سازمان سرمایه‌گذاری، پروژه پرتو در بلوار شفق واقع در منطقه ۱۳ و پروژه موژان یا گل نرگس واقع در منطقه ۵ با مساحت بیش از ۱۷ هزار مترمربع و ۸۹ واحد مسکونی است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان گفت:شهرک سلامت به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز درمانی از دیگر پروژه‌های موفق این سازمان است که شهرداری سهم ۲۵ درصدی در آن دارد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.