تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
کد خبر : 37164

گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم پاسدار محسن رضایی برگزارشد

گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم پاسدار محسن رضایی برگزارشد

سردار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم پاسدار محسن رضایی که در مسجد النبی(ص) شهر زیار برگزار شد، گفت: اتفاقات عجیبی در منطقه درحال رخ دادن است؛ همینطور که یک زمانی جهان و اتفاقات جهان را به قبل و بعد انقلاب اسلامی تقسیم می‌کردند و بعد

Print Friendly, PDF & Email

سردار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم پاسدار محسن رضایی که در مسجد النبی(ص) شهر زیار برگزار شد، گفت: اتفاقات عجیبی در منطقه درحال رخ دادن است؛ همینطور که یک زمانی جهان و اتفاقات جهان را به قبل و بعد انقلاب اسلامی تقسیم می‌کردند و بعد از مدتی جنگ هشت ساله مورد قضاوت تاریخی قرار گرفت، اکنون عملیات طوفان الاقصی ملاک قبل و بعد قرار گرفته است.

 

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه طوفان الاقصی جهان را تکان داد، افزود: به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاورمیانه‌ای جدید بر اساس طوفان الاقصی و جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرد، تصریح کرد: روزانه ۵۰۰ میلیون دلار هزینه جنگ است برای رژیم صهیونیستی، تمام کارخانه‌ها و مراکز آموزشی رژیم صهیونیستی تعطیل شده و در تأمین امنیت شهرک‌های تصرف شده عاجز و ناتوان است؛ ساکنین سرزمین‌های اشغالی هم به رژیم صهیونسیتی اعتماد ندارند که بتواند امنیتشان را برقرار کند.

 

سردار فدا با بیان اینکه برای اولین بار در ۷۵ سال گذشته رژیم صهیونسیتی ۵۰۰ هزار آواره دارد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی بر اثر عصبانیت خود از شکست غیرقابل ترمیم در نبرد طوفان الاقصی، درحال تخریب همه نقاط است که باعث شده افراد زیادی از ساکنین شهرک‌های اشغالی آواره شوند.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونسیتی در شکست مردم فلسطین، گفت: رژیم صهیونسیتی با این همه فشاری که بر سر مردم مظلوم فلسطین قرار داده، اما مردم فلسطین همچنان امیدوار، قوی و شاکر خداوند متعال هستند.

 

وی اظهار کرد: اگر ما اصفهانی‌ها در ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ بیش از ۳۰۰ شهید را تشییع کردیم، مردم مظلوم فلسطین این روزها روزانه ۳۰۰ شهید را تشییع می‌کنند و همچنان استوار در مقابل این دشمن غاصب ایستاده‌اند که این نشان از قوی بودن و صبوری این مردم مظلوم است.

 

سردار فدا عنوان کرد: ما آمدیم اینجا ثابت کنیم که اگر ما الگوی مردم فلسطین هستیم، در همه صحنه‌ها از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم و اگر در مراسم شهید شرکت کردیم، به خاطر پیمانی است که با امام و شهدا بسته‌ایم.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه امید تمام ملت‌های مسلمان منطقه جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی که در مدیریت، اجرا، فرماندهی و هدایت یک عملیات کاملاً فلسطینی بود، به واسطه وسعت و تأثیرگذاری که در منطقه داشته، امروز هدف و نقطه نهایی دشمنان، جمهوری اسلامی ایران است که می‌گویند کار ایران است.

 

وی با بیان اینکه ایرانِ بزرگ و قوی نیازمند حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف است، گفت: در روز شنبه سالروز حماسه ۹ دی را داریم که برخی افراد خائن در سال ۸۸ قانون و حضور و مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات را برنتابیدند و نظام و مسئولان را به تقلب متهم کردند و به خیمه‌های امام حسین(ع)، اسلام، قرآن و مقدسات توهین کردند، ولی بعد از هشت ماه مردم سراسر کشور و استان اصفهان حماسه‌ای را رقم زدند که طومار همه فتنه‌گران را درهم پیچید.

 

سردار فدا تصریح کرد: دشمنان ملت ایران سال گذشته یک برنامه‌ریزی ۱۰ ساله را انجام داده بودند و همه مقدمات و ظرفیت‌ها را پای کار آورده بودند،منافقین و فضای مجازی به کمک اغتشاشات آمدند و برخی از جوانان ما را فریب دادند که ظاهراً انقلاب اسلامی روزهای آخر خود را می‌گذراند، اما در همان روزهای اولیه بر آنان آشکار شد که مردم ایران مخالف ناهنجاری‌ها هستند و شکست فتنه خود را اعلام کردند.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: ملت ایران نشان دادند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و در ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو نیز مانند گذشته با حضور همه جانبه خود مشت محکمی در دهان منافقین خواهند زد.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: اگر اقتصاد، فرهنگ و عزت و سربلندی ملت و جمهوری اسلامی ایران را می‌خواهیم، شرط آن حضور همه جانبه در انتخابات پایان سال است که امنیت و سلامت ما را تأمین می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.