تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر : 37187

جنس دغدغه‌های فولاد مباركه مردمی و ملی است

جنس دغدغه‌های فولاد مباركه مردمی و ملی است

حجت‌الاسلام عالی، استاد حوزه و دانشگاه: جنس دغدغه‌های فولاد مباركه مردمی و ملی است به گزارش دنیای اسرار:حجت‌الاسلام مسعود عالی، استاد حوزه و دانشگاه، روز شنبه دوم دی‌ماه، پس از بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه، در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: حقیقتاً، بدون تعارف و به دور از حرف‌های کلیشه‌ای، امیدآفرینی در جامعه

Print Friendly, PDF & Email
حجت‌الاسلام عالی، استاد حوزه و دانشگاه:
به گزارش دنیای اسرار:حجت‌الاسلام مسعود عالی، استاد حوزه و دانشگاه، روز شنبه دوم دی‌ماه، پس از بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه، در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: حقیقتاً، بدون تعارف و به دور از حرف‌های کلیشه‌ای، امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین نقش فولاد مبارکه است و این شرکت شعار «ما می‌توانیم» را به عمل تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های فولاد مبارکه در مدت کوتاهی به ثمر نشسته است گفت: این شرکت توانسته زیرساخت‌های موردنیاز در حوزه انرژی را برای خود تأمین کند؛ ضمن اینکه احداث تصفیه‌خانه‌های پساب و نیروگاه سیکل ترکیبی در این شرکت از دیگر پروژه‌های در دست احداث این شرکت است که جای تقدیر دارد.

دستاوردهای مجموعه‌هایی همچون فولاد مبارکه باید به مردم و خواص به‌خصوص اساتید دانشگاه‌ها و فرهیختگان معرفی شود
حجت‌الاسلام عالی با تأکید بر اینکه دستاوردهای مجموعه‌هایی همچون فولاد مبارکه باید به عامه مردم و همچنین خواص، به‌خصوص اساتید دانشگاه‌ها و فرهیختگان معرفی شود، گفت: این امر به دلیل اینکه برای مردم و جامعه امید و نشاط به همراه دارد باید از طریق برگزاری تورهای بازدید از چنین مجموعه‌هایی صورت گیرد.

بنا بر اظهارات این استاد حوزه و دانشگاه، فولاد مبارکه تأمین‌کننده نیاز بسیاری از صنایع کشور است و با توجه به میزان اشتغال‌زایی گسترده و انجام کار جهادی برای صنایع الگو است.

وی گفت: نگاه فولاد مبارکه به مسائل صرفاً نگاه انتفاعی نیست، بلکه نگاه ایجاد اشتغال و ارائه دیگر خدمات اجتماعی به مردم است؛ در حالی که ذاتاً چنین وظیفه‌ای ندارد.

جنس دغدغه‌های فولاد مبارکه مردمی و ملی است
حجت‌الاسلام عالی تصریح کرد: جنس دغدغه‌های فولاد مبارکه مردمی و ملی است و این امر نیز می‌تواند الگویی برای دیگر صنایع و شرکت‌های بزرگ کشور باشد. صنعت فولاد در کنار صنعت نفت، یک صنعت کلان شناخته می‌شود و چشم‌انداز آن بسیار گسترده و وسیع است.

گفتنی است حجت‌الاسلام عالی در جمع نمازگزاران نمازخانه اداره مرکزی فولاد مبارکه نیز مطالبی پیرامون فواید خرج کردن در راه خدا و تأثیری که این کار خداپسندانه بر بهبود فرایند جامعه و توسعه فردی بخشندگان اموال دارد، ایراد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.