تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۲
کد خبر : 37229

ما به تخصص و علم بانوان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایمان داریم

ما به تخصص و علم بانوان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایمان داریم

  معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: ما به تخصص و علم بانوان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایمان داشته و همواره از حضور آنها در همه عرصه‌ها بهره برده‌ایم.   به گزارش دنیای اسرار :محمد ده‌بیدیان در آئین میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت

Print Friendly, PDF & Email

 

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: ما به تخصص و علم بانوان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایمان داشته و همواره از حضور آنها در همه عرصه‌ها بهره برده‌ایم.

 

به گزارش دنیای اسرار :محمد ده‌بیدیان در آئین میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر که در مجتمع فرهنگی رفاهی شهید محمد متتظری برگزار شد، با بیان اینکه مراسم امروز مزین به نام مبارک حضرت زهرا (س) است و به مناسبت بزرگداشت روز زن و مادر تدارک دیده شده است، اظهار کرد: حضرت صدیقه طاهره، در واقع تجسم عالی‌ترین مفاهیم اسلامی درباره زن، مادر و همسر هستند. حضرت زهرا (س) در زمینه عفاف و حجاب، عبادت و بندگی خداوند متعال و در زندگی فردی خود، قطع به یقین الگوی والایی برای همه ما به ویژه بانوان هستند.

 

وی رسالت بانوان در خانواده به ویژه مادری و همسری را بسیار مهم خواند و گفت: بر اساس آنچه در دین ما تاکید شده، زنان هم در جامعه و هم در خانواده به ویژه ایفای نقش مادری جایگاه ویژه‌ای دارند.

 

ده بیدیان ضمن آرزوی موفقیت همه بانوان به ویژه بانوان شاغل در هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار کرد: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان همواره به جايگاه بانوان توجه ویژه داشته و بر این باوریم که بانوان پا به پای مردان و چه بسا در بسیاری از عرصه‌ها از آنها پیشی گرفته و موفقیت‌های زیادی را خلق کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی دو سال گذشته بسیار ویژه بوده، تاکید کرد: ما به تخصص و علم بانوان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایمان داشته و همواره از حضور آنها در همه عرصه‌ها بهره برده‌ایم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان