تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 37245

بهره‌گیری از ظرفیت بازی‌های بومی محلی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مدارش شبانه‌روزی استان اصفهان

بهره‌گیری از ظرفیت بازی‌های بومی محلی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مدارش شبانه‌روزی استان اصفهان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مطرح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت بازی‌های بومی محلی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مدارش شبانه‌روزی استان اصفهان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باتوجه‌به دوری دانش‌آموزان از خانواده در طول هفته، غنی‌سازی اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین انتظارات از مدارس شبانه‌روزی است

Print Friendly, PDF & Email

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مطرح کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت بازی‌های بومی محلی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مدارش شبانه‌روزی استان اصفهان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باتوجه‌به دوری دانش‌آموزان از خانواده در طول هفته، غنی‌سازی اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین انتظارات از مدارس شبانه‌روزی است که دراین‌خصوص، می‌توان از ظرفیت بازی‌های بومی محلی استفاده کرد؛ همچنین با آموزش مهارت‌های فنی و هنری به دانش‌آموزان در قالب طرح خوداتکایی می‌توان دانش‌آموزان را در مسیر تولید و اشتغال هدایت کرد.

 

به گزارش دنیای اسرار :سید احمدرضا بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه این اداره‌کل از برگزاری دومین دورۀ آموزشی سرپرستان و معاونان خوابگاه‌های شبانه‌روزی استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این دوره به میزبانی دبیرستان دخترانه شهدای وردشت سمیرم و با حضور کارشناسان مدارس نمونه دولتی و شبانه‌روزی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به نقش مهم و مسئولیت خطیر سرپرستان خوابگاه‌های شبانه‌روزی، بیان داشت: این مدارس بر اساس دستورالعمل، با برنامه تمام‌وقت و ۲۴ ساعته تأسیس شده‌اند و باید برای تمامی ابعاد آموزشی، تربیتی، هنری، ورزشی و… برنامه داشته باشند.

 

بنی‌لوحی افزود: باتوجه‌به دوری دانش‌آموزان از خانواده در طول هفته، غنی‌سازی اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین انتظارات از مدارس شبانه‌روزی است که دراین‌خصوص، می‌توان از ظرفیت بازی‌های بومی محلی استفاده کرد؛ همچنین با آموزش مهارت‌های فنی و هنری به دانش‌آموزان در قالب طرح خوداتکایی می‌توان دانش‌آموزان را در مسیر تولید و اشتغال هدایت کرد.

 

همچنین یوسفیان، مسئول مدارس نمونه دولتی و شبانه‌روزی آموزش‌وپرورش استان در خصوص این جلسه ابراز کرد: خوابگاه محل زندگی دانش‌آموزان است و برای این زندگی گروهی، مهارت‌هایی موردنیاز است و ضرورت دارد آموزش این مهارت‌ها، توسط سرپرستان خوابگاه‌ها مدنظر قرار گیرد.

 

گفتنی است آموزش کمک‌های اولیه و اطفای حریق و بازدید از طرح‌های اجرایی خوداتکایی این آموزشگاه از جمله برنامه‌های آموزشی این دوره بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.