تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
کد خبر : 37276

نشاط و امید محور فعالیت کمیسیون بانوان است

نشاط و امید محور فعالیت کمیسیون بانوان است

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان : نشاط و امید محور فعالیت کمیسیون بانوان است به گزارش دنیای اسرار: فرزانه کلاهدوزان، در نشست خبری مدیریت شهری در حوزه بانوان بااصحاب رسانه بیان کرد:طی دو سال‌ونیم گذشته، تلاش شده تا مسائل و دغدغه‌های بانوان شهر بر مبنای ۲ هدف کلان “هویت”

Print Friendly, PDF & Email

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان :
نشاط و امید محور فعالیت کمیسیون بانوان است

به گزارش دنیای اسرار: فرزانه کلاهدوزان، در نشست خبری مدیریت شهری در حوزه بانوان بااصحاب رسانه بیان کرد:طی دو سال‌ونیم گذشته، تلاش شده تا مسائل و دغدغه‌های بانوان شهر بر مبنای ۲ هدف کلان “هویت” و “نشاط و امید” در شورا پیگیری شود.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در دوره ششم مدیریت شهری، کمیسیون بانوان، خانواده و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تشکیل شد و تاکنون ۹ جلسه تشکیل داده است، تصریح کرد: برای دو هدف نشاط و امید و هویت جلسات مختلفی برگزار شده است؛ البته در حوزه نشاط و امید زیرساخت‌های سخت‌افزاری نیاز است، زیرا زیرساخت‌های تفریح بانوان عدالت مکانی ندارد و کم است.

کلاهدوزان اظهار داشت:ساماندهی و به‌روز رسانی باغ‌های بانوان شهر و تجهیز آن‌ها به انواع بازی‌های هیجانی از جمله اقدامات کمیسیون بانوان و جوانان در این دوره بوده است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سال گذشته به‌مناسبت روز مادر، طرح مهمان مامان را اجرا کردیم که با این اقدام نشاط به جامعه زنان بازگشت، گفت: در برنامه‌های هفته اصفهان رویدادی به نام بانوان مشخص شده است.

کلاهدوزان اظهار کرد: خدمت دیگر برای کارت منزلت بانوان بود، به‌طوری که از سال ۱۴۰۰ به بعد بانوان دارای سه فرزند مشمول دریافت کارت منزلت شهروندی شدند.

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:از جمله اقدامات دیگر این کمیسیون می‌توان به ایجاد فضاهای کار اشتراکی برای بانوان، افتتاح بنیاد امیرقلی امینی برای فعالان حوزه کتاب و حمایت از مدل‌های اقتصادی برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مربوط به امور بانوان اشاره کرد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه «ریحانه» که دیدگاه‌های اقتصادی، تفریحی و خانواده‌محوری در آن مورد توجه قرار دارد، جز پروژه‌های شاخص شهر قرار گرفته است، همچنین اگر مشکلات حقوقی «شهر نوجوان» رفع شود، شاهد این رویداد نیز در اصفهان خواهیم بود.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.