تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 37298

۳۱۱پلاک زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت ۳ شهرستان استان اصفهان اعطا می‌شود

۳۱۱پلاک زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت ۳ شهرستان استان اصفهان اعطا می‌شود

  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۱۱ پلاک زمین رایگان ویژه متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در ۳ شهرستان استان اصفهان تامین شده است که حدفاصل میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد حضرت علی (ع) به آنان اختصاص می یابد. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۱۱ پلاک زمین رایگان ویژه متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در ۳ شهرستان استان اصفهان تامین شده است که حدفاصل میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد حضرت علی (ع) به آنان اختصاص می یابد.

به گزارش دنیای اسرار:علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده اراضی مورد نیاز برای بخشی از متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در ۳ شهرستان استان اصفهان تامین شده است.

 

وی افزود: براین اساس مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان دارای شرایط این شهرستان ها، حدفاصل میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) تا میلاد فرخنده حضرت علی (ع) برگزار و زمین رایگان به آنان اعظا می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در مجموع بیش از ۴۷۰ نفر برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در شهرستان های جرقویه، کوهپایه و ورزنه ثبت نام کردند، گفت: با توجه به اراضی تامین شده، در حال حاضر به ۳۱۱ نفر از متقاضیان حائز شرایط، در این ایام زمین تخصیص داده می شود.

 

وی افزود: در این مرحله در شهر تودشک به ۸ متقاضی، شهر کوهپایه به ۴۴ متقاضی، شهر ورزنه به ۲۰۵ متقاضی، شهر محمدآباد به ۳۶ متقاضی و شهر حسن آباد به ۱۸ متقاضی زمین رایگان واگذار خواهد شد.

 

قاری قرآن خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان حائز شرایط شهرهای ورزنه، محمدآباد و حسن‌آباد با حضور جمعی از مسئولین این شهرها و متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.

 

وی افزود: براین اساس به ترتیب ۲۰۵، ۳۶ و ۱۸ پلاک زمین مسکونی تامین شده ویژه متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در شهرهای ورزنه و محمدآباد به صورت رایگان به آنان تخصیص یافت و مابقی نیز تا میلاد حضرت علی (ع) انجام می شود.

 

قاری قرآن خاطرنشان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

 

وی افزود: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.  

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.