تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
کد خبر : 37335

برگزاری بیش از ۳۰۰ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان طی ۹ ماهه سال

برگزاری بیش از ۳۰۰ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان طی ۹ ماهه سال

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد: ۸ بیش از ۳۰۰ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ در راستای تکریم مراجعین و پاسخگویی به درخواستهای مردم شریف استان،تعداد ۳۰۴ مورد دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با هم استانی ها طی ۹ ماهه سال جاری

Print Friendly, PDF & Email
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

۸ بیش از ۳۰۰ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲

در راستای تکریم مراجعین و پاسخگویی به درخواستهای مردم شریف استان،تعداد ۳۰۴ مورد دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با هم استانی ها طی ۹ ماهه سال جاری برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت، هدف از دیدار چهره به چهره با مردم را بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و تامین ایمن و مستمر این انرژی پاک و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، کارآمد و جهادی عنوان کرد.

وی گفت، یکی از استراتژی های محوری شرکت گاز استان اصفهان، سرآمدی در عملیات و ارتقاء بهره وری و همچنین پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مردم و ارتقاء رضایت مندی همکاران و مشترکین است و اجرای صحیح اصول تکریم ارباب رجوع و حمایت از ارزش های والای انسانی را درپی دارد.

عسکری، ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت افزایش ارتباط و تعامل با مردم جهت پیگیری و رفع مشکلات و درخواست‌های آنها، از آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعین محترم و مرتفع شدن مشکلات آنان به عنوان مهمترین مزیت دیدارهای چهره به چهره نام برد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص داده می شود و تمامی مشترکین و متقاضیان شرکت گاز استان اصفهان، می توانند بصورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل این شرکت بصورت مستقیم مطرح نمایند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.