تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 37351

با مشارکت فعال دستگاه‌ها امسال شاهد خدمات متنوع‌تر در جشنواره جهادی زنان بودیم

با مشارکت فعال دستگاه‌ها امسال شاهد خدمات متنوع‌تر در جشنواره جهادی زنان بودیم

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان به همراه مدیرکل درمان تأمین اجتماعی از دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه بازدید کرد و گفت با مشارکت فعال دستگاه‌ها امسال شاهد خدمات متنوع‌تر و با کیفیت در جشنواره جهادی زنان بودیم. به گزارش دنیای اسرار :میثم مداحی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان به همراه مدیرکل درمان تأمین اجتماعی از دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه بازدید کرد و گفت با مشارکت فعال دستگاه‌ها امسال شاهد خدمات متنوع‌تر و با کیفیت در جشنواره جهادی زنان بودیم.

به گزارش دنیای اسرار :میثم مداحی ضمن دیدار و گفتگو با دست‌اندرکاران و مراجعین به این جشنواره جهادی با ابراز خرسندی از خدمات متنوع و با کیفیت که در جشنواره جهادی امسال در مناطق کمتر برخوردار زینبیه و فریدن ارائه شده از همکاری و مشارکت فعال دستگاه‌های ذیربط تشکر کرد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این بازدید افزود: امسال با همت مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی غربالگری بیماری‌های شایع در زنان و با مساعدت مجموعه بهزیستی استان تست تخصصی بینایی‌سنجی هم به مجموعه خدمات این اردوی جهادی اضافه شد.

 

وی با اشاره به اهمیت استخراج نتایج و تحلیل داده‌ها از نیازهای اشتغال، آموزش‌های مهارتی، مسائل و مشکلات خانواده‌ها و آسیب‌های اجتماعی و معاینات بهداشتی و پزشکی انجام شده از مجموعه دستگاه‌های مشارکت کننده در اردوی جهادی سال جاری خواست تا متناسب با نتایج تحلیل‌ها برای برپایی اردوهای جهادی که می‌تواند متناسب با نیازهای منطقه در سایر فصول سال هم اجرا شود برنامه‌ریزی کنند.

 

مداحی با اشاره به ‌گزارش رئیس فرهنگسرای حافظ ضرورت ساماندهی مراکز خیریه در منطقه را یادآور شد و برای طرح و حل مسأله در شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان و سایر مراجع ذیربط اعلام آمادگی کرد.

 

دکتر محمد رجالی مدیر درمان تأمین اجتماعی هم در این بازدید با بیان این‌که امسال تلاش شد تا پایگاه غربالگری و سلامت مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان به صورت جامع‌تری در این‌جشنواره جهادی شرکت‌ کند افزود: به همکاران خود توصیه شده است تا چنانچه در این غربالگری به موارد مشکوک و یا حاد مواجه شدند، بیماران برای طی درمان به نزدیکترین مرکز تحت پوشش مدیریت درمان معرفی و به ‌صورت رایگان و یا با حداقل هزینه درمان بیماران خانم انجام شود.

 

گفتنی است این جشنواره از تاریخ دهم تا دوازدهم دی ماه در منطقه زینبیه اصفهان و به منظور ایجاد پایگاه‌های بهداشت زنان و تست غربالگری، سنجش بینایی و شنوایی، خدمات مشاوره آموزش مهارت‌های زندگی، پوشش بیمه‌های روستایی و عشایری، زنان خانه‌دار، توانمندسازی زنان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و خدمات کاریابی برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.