تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 37400

اولین نشست تخصصی صنعت حلال استان در نمایشگاه اصفهان برگزار می شود

اولین نشست تخصصی صنعت حلال استان در نمایشگاه اصفهان برگزار می شود

  برند حلال به عنوان یکی از شناخته شده ترین استانداردها در عرصه بین المللی امروزه نقش بسیار مهمی در تجارت جهانی و تسهیل مبادلات کالا در بازار‌های دنیا ایفا می نماید.   به گزارش دنیای اسرار:این برند که در بازار مصرف کشورهای مسلمان و غیرمسلمان بیانگر سطح بالاتری از کیفیت و سلامت محصولات است

Print Friendly, PDF & Email

 

برند حلال به عنوان یکی از شناخته شده ترین استانداردها در عرصه بین المللی امروزه نقش بسیار مهمی در تجارت جهانی و تسهیل مبادلات کالا در بازار‌های دنیا ایفا می نماید.

 

به گزارش دنیای اسرار:این برند که در بازار مصرف کشورهای مسلمان و غیرمسلمان بیانگر سطح بالاتری از کیفیت و سلامت محصولات است دیگر منحصر به مواد غذایی و نوشیدنیها نیست و گروههای کالایی مختلف از محصولات و خدمات مانند صنایع دستی، امور مالی، گردشگری، خدمات پزشکی و دارویی، اقامت، رسانه و دیپلماسی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

ایران به عنوان یکی از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ( OIC) دارای ظرفیت های متنوعی در صنعت حلال است و همواره سعی نموده که با استفاده از برند حلال جایگاه خود در صادرات محصولات و خدمات حلال را ارتقا بخشد.

با توجه به لزوم معرفی تخصصی برند حلال به سازمان های مرتبط و از آنجائیکه استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی و فرهنگی کشور دارای پتانسیل های کم نظیری در صنعت حلال می باشد، نخستین نشست تخصصی حلال با حضور صاحب نظران داخلی و خارجی همزمان با بیستمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان در تاریخ ۲۰ دی ماه برگزار خواهد شد.

 

در این نشست نمایندگان بخش خصوصی و دولتی کشور و استان ضمن بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در قالب پنل های سخنرانی، در خصوص هم افزایی و خرد جمعی برای بهره برداری هدفمند از برند حلال در مسیر توسعه صادرات کشور گفتگو و رایزنی خواهند نمود.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.