تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 37414

بازدید میدانی معاون عمرانی استانداری اصفهان از انبار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان

بازدید میدانی معاون عمرانی استانداری اصفهان از انبار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان

    به گزارش دنیای اسرار: دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان یکی از مراکز حساس و با اهمیت استان است. وی ادامه داد: کارکنان این شرکت در سراسر سال و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم

Print Friendly, PDF & Email

 

 

به گزارش دنیای اسرار: دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان یکی از مراکز حساس و با اهمیت استان است.

وی ادامه داد: کارکنان این شرکت در سراسر سال و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم استان هستند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: در این بازدید ضمن بازدید از بخش‌های مختلف انبار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با جمعی از کارکنان این مجموعه نیز گفت‌وگو داشتیم.

دکتر زینلیان افزود: یکی از خواسته‌های کارگران این مجموعه، مشمول شدن بعنوان شغل سخت است که با توجه به شرایطی که در این شغل وجود دارد به نظر می‌رسید جزو گروه‌هایی هستند که می‌توانند مشمول سختی کار شوند، از همین رو با مدیرکل اداره کار استان تماس داشتیم و اعلام آمادگی کردند تا وضعیت شغلی این کارکنان را در اسرع وقت پیگیری کنند تا طبق موازین قانونی بتوانیم خواسته کارگران این مجموعه را دنبال کنیم

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.