تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر : 37435

بازدید سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از آزمایشگاه فعال در زمینه فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی

بازدید سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از آزمایشگاه فعال در زمینه فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از آزمایشگاه تایید صلاحیت شده ملی فعال در زمینه فرآورده‌های نفتی، صنعت شیمی و پتروشیمی بازدید کرد. به گزارش دنیای اسرار:مهدی هادی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: آزمایشگاه‌های همکار تائید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران بازوان توانمند اجرائی این اداره کل محسوب می‌شوند و با دقت

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از آزمایشگاه تایید صلاحیت شده ملی فعال در زمینه فرآورده‌های نفتی، صنعت شیمی و پتروشیمی بازدید کرد.

به گزارش دنیای اسرار:مهدی هادی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: آزمایشگاه‌های همکار تائید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران بازوان توانمند اجرائی این اداره کل محسوب می‌شوند و با دقت در انجام فرآیند آزمون و ثبت نتایج دقیق، نقش بسیار مهمی در حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی استان و کشور دارند.

دبیر شورای استاندارد استان گفت: با توجه به حساسیت تعیین ماهیت حامل‌های انرژی و جلوگیری از قاچاق سوخت و صیانت از سرمایه‌های ملی، رعایت الزامات استاندارد و دقت در ارائه گزارش نتایج آزمون این فرآورده‌ها بسیار مهم و حیاتی می باشد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان ضمن تشکر از مجموعه مدیریت این آزمایشگاه تصریح کرد: گفتگوی حضوری با مدیران واحدهای تولیدی و آزمایشگاه‌ها و رسیدگی به مشکلات آنها، از برنامه‌های اداره کل استاندارد استان اصفهان بوده و این مهم به طور مستمر در جریان خواهد بود.

گفتنی است؛ سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان با توجه به تاکید مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در راستای بازدیدهای نظارتی از آزمایشگاه‌های همکار از آزمایشگاه‌ تایید صلاحیت شده ملی فعال در زمینه فرآورده‌های نفتی، صنعت شیمی و پتروشیمی  بازدید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.