تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 37646

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار اصفهان به مناسبت رحلت عالم وارسته آیت الله عبدالنبی نمازی

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار اصفهان به مناسبت رحلت عالم وارسته آیت الله عبدالنبی نمازی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در پیامی رحلت عالم وارسته آیت الله عبدالنبی نمازی را تسلیت گفتند. به گزارش دنیای اسرار:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان به مناسبت رحلت عالم وارسته آیت الله عبدالنبی نمازی پیام تسلیت مشترک صادر نمودند. متن پیام

Print Friendly, PDF & Email

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در پیامی رحلت عالم وارسته آیت الله عبدالنبی نمازی را تسلیت گفتند.

به گزارش دنیای اسرار:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان به مناسبت رحلت عالم وارسته آیت الله عبدالنبی نمازی پیام تسلیت مشترک صادر نمودند.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

عالم وارسته و یاور امام عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

این عالم جلیل القدر و فرصت شناس خدمات ارزنده‌ای به انقلاب شکوهمند و جمهوری اسلامی داشت و در مقاطع مختلف یار و یاور امام راحل، رهبر معظم انقلاب و امت بود و در کنار مردم خصوصا مردمان استان اصفهان در دهه شصت با مسئولیت حساس نماینده امام خمینی(ره) در سپاه منطقه دو کشوری و دهه هشتاد و نود خدمات ارزشمند به مردم ولایت‌مدار شهرستان کاشان با قیادت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان داشت و در منصب نمایندگی مجلس خبرگان نیز عهددار امانت مردم استان اصفهان بود.

ارتحال این عالم جلیل القدر که بی شک ضایعه‌ای بزرگ برای بر امت اسلامی است را به محضر حضرت ولی الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و مردم شریف و ولایت‌ مدار استان اصفهان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم وارسته علو درجات را مسئلت می نمائیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.