تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 37675

۲۵۸۴ برنامه ویژه «دهه فجر» در اصفهان برگزارمی‌شود

۲۵۸۴ برنامه ویژه «دهه فجر» در اصفهان برگزارمی‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خبرداد؛ ۲۵۸۴ برنامه ویژه «دهه فجر» در اصفهان برگزارمی‌شود رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری ۲ هزار و ۵۸۴ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در استان اصفهان خبرداد. به گزارش دنیای اسرار:حجت‌الاسلام علیرضا ناجی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری ۲۵۸۴

Print Friendly, PDF & Email

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خبرداد؛
۲۵۸۴ برنامه ویژه «دهه فجر» در اصفهان برگزارمی‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری ۲ هزار و ۵۸۴ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در استان اصفهان خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار:حجت‌الاسلام علیرضا ناجی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری ۲۵۸۴ برنامه به مناسبت دهه فجر استان گفت:از این تعداد یک هزار برنامه مربوط به شهر اصفهان و مابقی مربوط به شهرستان‌های استان می باشد.

حجت‌الاسلام ناجی در بخش دیگری از سخنانش به تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر در ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌ها و ابلاغی که از استانداری اصفهان داشتیم، ستاد داخلی دهه فجر در همه ادارات تشکیل شد؛ همچنین دهه فجر امسال با اعیاد ماه رجب و شعبان هم‌زمان شده و از این جهت با شورای هیئت‌های مذهبی جلسات متعددی را به منظور مشارکت هیئت‌های مذهبی در مراسم‌های دهه فجر و پیوست این برنامه‌ها به اعیاد مذهبی برگزار کردیم و شاهد حضور این هیئت‌ها در مواکب ویژه راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های دهه فجر از آذر ماه با تشکیل ۱۱۵ ستاد اصلی و ۳۹۵ ستاد فرعی آغاز شده است، بیان داشت: در استان اصفهان ۵۱۰ کمیته تخصصی با دو هدف مشارکت مردمی وبرنامه‌های نشاط ‌آور برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال را مدیریت می‌کنند.

وی با اشاره باینکه امسال شعار محوری دهه فجر جشن ملی ،مشارکت پرشور و آینده روشن است،افزود: از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمنماه سال جاری برای هر روز یک عنوان خاص با محوریت انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه نگاه ما به حضور مردم در مراسم ایام الله، نگاه حداکثری است،بیان داشت: عقیده ما بر این است که قدرت نرم جمهوری اسلامی حضور پرشور مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره باینکه امسال برنامه های دهه فجر بر دو کلید واژه مردمی سازی و نشاط بخشی است،ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند هرجا مردم در صحنه ها حضور داشتند، آنجا پیروز شدیم و طبق فرمایش ایشان پیوست تمام برنامه‌ها یک پیوست جدی به نام مشارکت همگانی در موضوع انتخابات خواهد بود .

وی گفت: برنامه‌های دهه فجر استان با تجدید میثاق با شهدا و گلباران مزار شهدا در روز ۱۲ بهمن ماه در گلستان شهدای اصفهان ساعت ۹ صبح با سخنرانی استاندار اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین حرکت هیأت‌های ورزشی از جمله هیات اسکیت سواران از پل خواجو به سمت گلستان شهدا ، حرکت دوچرخه سواران از مزار شهدای گمنام باغ غدیر به سمت گلستان شهدا،رژه تاکسی داران از چهار راه فرایبورگ به سمت گلستان شهدا و رژه موتورسواران نواحی بسیج امام صادق(ع) و امام رضا(ع) به سمت گلستان شهدا از جمله برنامه های ۱۲ بهمن ماه در اصفهان می باشد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه «حورا» روز ۱۱ بهمن ماه با حضور مسئولان به صدا در می آید.

حجت الاسلام ناجی ادامه داد: امسال در روز ۲۲ بهمن ماه رییس قوه قضاییه حجت‌الاسلام محسنی ‌اژه‌ای در میدان امام(ره) اصفهان سخنرانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای گروه های موزیک انقلابی در میدان‌های اصلی سطح شهراصفهان گفت: یکی از برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر امسال در اصفهان «میهمانی لاله‌ها» در گلستان شهدا با حضور خادمیاران رضوی و مردم انقلابی می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از دیگر برنامه های روز ۱۲ بهمن ماه را سرودخوانی در ایستگاه‌های پرتردد قطار شهری، فرودگاه، راه‌آهن و نیز نواختن سوت کارخانه‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام ناجی اظهار داشت: همچنین ۱۲ بهمن ماه برگزاری همایش پیشگامان انقلاب در سالن همایش صدا و سیما با حضور عبد خدایی از پیشگامان انقلاب از جمله برنامه‌های شاخص ایام الله دهه مبارک فجر در اصفهان می باشد.

درادامه این نشست مرضیه استکی، مسئول کمیته زنان و خانواده دهه فجر استان اصفهان گفت: در ایام‌الله دهه فجر کمیته زنان و خانواده فعال است و علاوه بر آن تمام کمیته‌ها، نقش زنان و خانواده به طور پررنگی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه 170 دستگاه اجرایی در سطح استان فعال هستند و همه این دستگاه‌ها به ما مشاور زنان و خانواده معرفی کرده‌اند، افزود: متناسب با شرایط استان در همه فرمانداری‌ها مشاور و کارشناس تخصصی امور زنان و خانواده داریم و در این راستا جلسات مشترکی را با این دستگاه‌ها برگزار کرده‌ایم و این جلسات همچنان ادامه دارند. همچنین از این دستگاه‌ها درخواست کردیم که متناسب با وظایف ذاتی دستگاه خود، کارگروه ویژه‌ای در حوزه زنان و خانواده تعریف کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان یادآور شد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در ستادهای ویژه دهه فجر از مشاوران امور زنان و خانواده استفاده کنند تا برنامه‌های ویژه حوزه زنان مطرح شود.

وی با بیان اینکه در کنگره زنان تأثیرگذار نهم دی حدود سه هزار و 500 نفر ثبت‌نام کردند که در 11 طیف مختلف مورد بررسی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در این زمینه 258 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت 25 نفر انتخاب و تجلیل شدند، این کنگره به منظور معرفی زن تأثیرگذار در جامعه برگزار شد و در دوره جدید آن تاکنون سه هزار و 356 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که فرآیند ارزیابی آنها از روز ولادت حضرت زهرا(س) شروع شده و تلاش داریم که افراد برگزیده در دهه فجر اعلام شوند.

استکی با بیان اینکه یک درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی برای حوزه زنان و خانواده، رشد و شکوفایی بانوان و رفع موانع شکوفایی در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان 30 درصد این بودجه ویژه بانوان کارمند آن دستگاه مربوطه است و بر همین اساس از دستگاه‌ها خواستیم که با 70 درصد بودجه‌ای که قرار است برای صرف آحاد جامعه شود،کارگروه ویژه دهه فجر را پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کارهای زنانه، ارائه تسهیلات مالی و آموزشی برای بانوان کارآفرین، نشاط و سلامت اجتماعی بانوان، تشویق بانوان به شرکت در پروژه‌های اجتماعی با تاکید بر حل مسائل اجتماعی، تجلیل از همسران پیشگامان انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری، شبکه‌سازی برای سمن‌های حوزه زنان و خانواده، تورهای ویژه بازدید از صنعت و بانوان فعال در این عرصه از جمله برنامه‌های مدنظر است.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان