تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 37722

ارائه بسته تشویقی صدور پروانه ساختمانی فقط تا بیستم اسفند

ارائه بسته تشویقی صدور پروانه ساختمانی فقط تا بیستم اسفند

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان خبر داد: ارائه بسته تشویقی صدور پروانه ساختمانی فقط تا بیستم اسفند مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه بسته تشویقی جدید ساخت‌وساز در اصفهان موجب رونق این صنعت و اشتغال می‌شود، گفت: فرصت استفاده از این بسته تشویقی تا بیستم اسفند سال جاری است و این مهلت قابل تمدید نخواهد

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان خبر داد:

ارائه بسته تشویقی صدور پروانه ساختمانی فقط تا بیستم اسفند

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه بسته تشویقی جدید ساخت‌وساز در اصفهان موجب رونق این صنعت و اشتغال می‌شود، گفت: فرصت استفاده از این بسته تشویقی تا بیستم اسفند سال جاری است و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

به گزارش  دنیای اسرار، محسن گلی با اعلام این خبر گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزیر کشور، از ابتدای سال جاری تمامی پروانه‌های ساختمانی صادره در صورتی که شهروندان متقاضی به صورت نقدی پرداخت می‌کردند، مشمول ۲۰ درصد تخفیف می‌شد و در صورتی که تمایل به پرداخت اقساطی داشتند، تخفیفی شامل حال آن‌ها نمی‌شد.

او با اشاره به ایجاد تسهیلات برای شهروندان متقاضی دریافت پروانه ساختمانی و به‌مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در اصفهان افزود: بر اساس این بسته تشویقی در صورتی که متقاضی معادل ۵۰ درصد مبلغ عوارض صدور پروانه شامل ارزش افزوده، تجاری، اداری، صنعتی و تراکم مسکونی و غیرمسکونی را به‌صورت نقد حداکثر تا بیستم اسفند سال جاری و ۵۰ درصد باقی‌مانده را حداکثر طی 3 قسط ماهانه تا پایان خرداد ۱۴۰۳ واریز کند، به‌نحوی که تا قبل از صدور پروانه کل مبلغ پرداخت شده باشد، مشمول ۲۰ درصد تخفیف می‌شود.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان ادامه داد: به‌منظور ارائه تسهیلات برای سازندگانی که نتوانسته‌اند املاک خود را به فروش برسانند عوارض صدور پروانه به‌صورت حداقل ۶۰ درصد نقد و حداکثر ۴۰ درصد ملکی با نظر مدیر منطقه قابل تسویه خواهد بود و مشمول ۲۰ درصد تخفیف می‌شود.

به گفته او، در این بسته تشویقی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد به طور متوسط به نفع سازندگانی است که مبحث مالی فرآیند صدور پروانه ساختمانی خود را در قالب این بسته انجام می‌دهند.

او با تاکید بر اینکه بسته تشویقی جدید ساخت‌وساز در اصفهان موجب رونق این صنعت و اشتغال، همچنین تسریع در اجرای پروژه‌های ساختمانی می‌شود، افزود: فرصت استفاده از این بسته تا بیستم اسفند است و این مهلت قابل تمدید نیست.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.