تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۶
کد خبر : 37851

سهم قابل‌توجه مترو از بودجه ۱۴۰۳/ پیگیری‌ها برای آغاز عملیات اجرایی خط ۳ متروی اصفهان

سهم قابل‌توجه مترو از بودجه ۱۴۰۳/ پیگیری‌ها برای آغاز عملیات اجرایی خط ۳ متروی اصفهان

  رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: سهم قابل‌توجه مترو از بودجه ۱۴۰۳/ پیگیری‌ها برای آغاز عملیات اجرایی خط ۳ متروی اصفهان   رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از پیگیری‌ها برای آغاز عملیات اجرایی خط سوم مترو در این دوره مدیریت شهری خبر داد و گفت: انتظار حمایت و پشتیبانی مدیران استانی و کشور را داریم.

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

سهم قابل‌توجه مترو از بودجه ۱۴۰۳/ پیگیری‌ها برای آغاز عملیات اجرایی خط ۳ متروی اصفهان

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از پیگیری‌ها برای آغاز عملیات اجرایی خط سوم مترو در این دوره مدیریت شهری خبر داد و گفت: انتظار حمایت و پشتیبانی مدیران استانی و کشور را داریم.

 

به گزارش دنیای اسرار: محمد نورصالحی در آئین ورود دستگاه TBM به ایستگاه امام حسین (ع) و آغاز ریل‌گذاری خط دوم مترو اظهار کرد : خوشحالم از اینکه به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر در جمع تلاشگران پروژه مترو هستیم ، زمانی که به محیط کار آنها می آییم ، قدر زحمت و تلاش آن‌ها را می‌فهمیم.

 

وی با تاکید بر اینکه یک شهر در زیر شهر در حال ساخته شدن است، افزود: هر چه از اتفاقاتی که در این پروژه رقم می‌خورد صحبت می‌کنیم، تا دیده نشود، متوجه زحمت و تلاش آن‌ها نخواهیم شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شورا از ابتدای بهمن در حال بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ است، تصریح کرد: تا آخر هفته بررسی‌ها به پایان می‌رسد و یکشنبه آینده در جلسه شورا، بودجه سال آینده به تصویب خواهد رسید و ابلاغ می‌شود.

 

نورصالحی ادامه داد: امروز تمام اعضای شورای اسلامی شهر برای حضور در این آئین، جلسه بررسی بودجه را تعطیل کردند، برای اطلاع یافتن از زحمت‌ها و تقدیر از تلاشگران و بیان تأکیدات برای ادامه مسیر پروژه در مراسم حاضر شدند.

 

وی ادامه داد: به همت مدیریت شهر و سازمان قطار شهری و اهتمام و تاکید شورا، خط دوم مترو یا قوت و قدرت به‌رغم همه مشکلات و با توجه به اینکه اعداد و ارقام چند برابر افزایش داشته است، در حال انجام است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام بخش‌های مجموعه از مشاوران و مدیر طرح تا پیمانکاران همه از قوی‌ترین مجموعه‌ها و دارای پیشینه ارزشمند فعالیت هستند، به نیابت از مردم از آنها تشکر می‌کنم.

 

نورصالحی با اشاره به اینکه تاکید شورای اسلامی شهر بر راه‌اندازی فاز اول خط دوم مترو است که در این راستا تلاش بسیار شده است، افزود: امروز ریل‌گذاری خط دو متروی این کلان‌شهر آغاز می‌شود که اقدام بزرگی است، اما درخواست و تاکید شورا بر راه اندازی فاز اول خط دوم است که در این راستا شورای شهر به عدد پیشنهادی شهرداری در بودجه سال آینده برای خط دوم اضافه کرده تا فاز اول این خط هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

 

وی گفت: ادامه خط یک مترو تا سپاهان شهر از دیگر تأکیدات شورا است که البته حمایت مسئولان استان را می‌طلبد، انتظار داریم تا استاندار و فرماندار هم که بر این موضوع تاکید دارند پیگیری‌های لازم را در این راستا انجام دهند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از پیگیری‌ها برای آغاز عملیات اجرایی خط سوم مترو در این دوره مدیریت شهری خبر داد و گفت: انتظار حمایت و پشتیبانی مدیران استانی و کشور را داریم، زیرا اعداد و رقم این پروژه از بودجه یک یا چند استان بیشتر است، مدیریت شهر با تأمین منابع از روش‌های مختلف فشار و سختی را پذیرفته است بدون آنکه اجازه دهد سختی آن را مردم متحمل شوند.

 

وی افزود: از تمام تلاشگران در بخش‌های مختلف این پروژه تشکر می‌کنم که بدون آنکه دغدغه‌ای برای مردم ایجاد شود، در مرکز شهر با عبور از زیر خط یک مترو و ساختمان‌هایی که دچار فرسودگی هستند، تلاش می‌کنند، بدون آنکه آسیبی به کسی برسد یا بازتاب منفی داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.