تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
کد خبر : 37914

پیامک‌های جعلی ثبت نام یارانه همچنان قربانی می‌گیرد

پیامک‌های جعلی ثبت نام یارانه همچنان قربانی می‌گیرد

  رئیس پلیس فتا اصفهان در خصوص پیامک های جعلی و تبلیغات اغوا کننده در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان ” ثبت نام یارانه جدید معیشتی” که موجب سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب آنها می شود، به شهروندان هشدار داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “سيد مصطفي مرتضوي”  گفت: مجرمین و کلاهبرداران سایبری

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس پلیس فتا اصفهان در خصوص پیامک های جعلی و تبلیغات اغوا کننده در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان ” ثبت نام یارانه جدید معیشتی” که موجب سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب آنها می شود، به شهروندان هشدار داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “سيد مصطفي مرتضوي”  گفت: مجرمین و کلاهبرداران سایبری از هر موقعیتی سوء‌استفاده کرده و با فریب هم‌ وطنان، آنان را دام‌های خود گرفتار می‌کنند.

وی ادامه داد: اخیرا با توجه به واریز یارانه معیشتی، مجرمین سایبری با ارسال پیامکی مبنی بر ثبت نام جاماندگان یارانه معیشتی از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ مرتضوی افزود: در این ترفند بعد کلیک کاربران بر روی لینک موجود در متن پیامک، نرم‌افزاری بر روی گوشی آنان نصب گردیده و ضمن آلوده نمودن گوشی، اطلاعات بانکی افراد به سرقت برده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: کاربران اخبار و اطلاعات مربوط به واریز یارانه معیشتی از سوی سازمان هدف مند‌سازی یارانه‌ها را از طریق رسانه‌های ملی و رسمی کشور پیگیری نموده و به پیامک‌های جعلی به هیچ عنوان توجه نکنند.

رئیس پلیس فتا استان خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز با مراجعه به آدرس cyberpolice.gov.ir می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات مطلع شده و در صورت نیاز با شماره 096380 بصورت شبانه‌روزی می‌توانند با کارشناسان پلیس فتا در ارتباط باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.