تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر : 37978

دانستنی های طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی

دانستنی های طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی

    این طرح به مدت سه ماه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.   به گزارش دنیای اسرار :کالاها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه کاربردی شما میزان اعتبار کالابرگ را برای کالا برگ به سرپرستان خانوار نشان می‌دهد.   در قالب

Print Friendly, PDF & Email

 

 

این طرح به مدت سه ماه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

 

به گزارش دنیای اسرار :کالاها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه کاربردی شما میزان اعتبار کالابرگ را برای کالا برگ به سرپرستان خانوار نشان می‌دهد.

 

در قالب طرح فجرانه این مرحله جدید کالابرگ بین خانواده‌های دهک یک تا هفت توزیع می‌شود و این کالابرگ ارتباطی به یارانه‌های نقدی مردم ندارد.

 

۱۱ قلم کالا درقالب اجرای این طرح توزیع می‌شود.

 

در این طرح مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است.

 

اعتبار فوق، هفدهم بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار مشمول طرح تخصیص پیدا کرده است، افراد واجد شرایط تا پایان هردوره و حداکثر در سه ماه آینده می‌توانند با مراجعه با فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقدام کنند.

 

شهروندان نگرانی از بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نداشته باشند و تا هفدهم هر ماه فرصت دارند که با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقلام اقدام کنند.

 

پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به ۱۷ بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان شده است که انتظار می‌رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.