تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 37989

افزایش یک ساعته سرویس دهی مترو از پنجم اسفندماه

افزایش یک ساعته سرویس دهی مترو از پنجم اسفندماه

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خبر داد: افزایش یک ساعته سرویس دهی مترو از پنجم اسفندماه مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، پایان زمان فعالیت مترو از پنجم اسفندماه از ساعت ۲۱:۰۰ به ۲۲:۰۰ تغییر می‌کند. به گزارش دنیای اسرار:هادی کریمی با اعلام این خبر گفت:

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خبر داد:
افزایش یک ساعته سرویس دهی مترو از پنجم اسفندماه
مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، پایان زمان فعالیت مترو از پنجم اسفندماه از ساعت ۲۱:۰۰ به ۲۲:۰۰ تغییر می‌کند.
به گزارش دنیای اسرار:هادی کریمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و تلاقی آن با روزهای پایانی سال و افزایش حضور شبانگاهی شهروندان در سطح شهر، شرکت مترو منطقه اصفهان نسبت به افزایش زمان فعالیت و سرویس‌دهی مترو از تاریخ پنجم اسفندماه سال جاری اقدام کرده است.
او افزود: در همین راستا، ساعت فعالیت مترو اصفهان از پنجم اسفند در روزهای عادی از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه و روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب با سر فاصله زمانی ۱۵ دقیقه است.
مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: این اقدام که پس از افزایش تعداد ایستگاه‌های فعال مترو در روزهای جمعه از ۹ ایستگاه به ۱۶ ایستگاه اجرایی شد، گام مؤثری در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب، بهینه و درخور به مردم اصفهان خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.