تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 37992

پیشتازی مرکز نیکوکاری اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان

پیشتازی مرکز نیکوکاری اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان

  علیرضا حفیظی رییس اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر همزمان با فرا رسیدن هفته فرهنگ و ایثار خمینی شهر از برگزاری یادواره شهدای اصناف در حسینیه ثارالله خمینی شهر در سوم اسفند ماه خبر داد و افزود: مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان پیشتاز است. به گزارش دنیای اسرار، حفیظی رییس اتاق

Print Friendly, PDF & Email

 

علیرضا حفیظی رییس اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر همزمان با فرا رسیدن هفته فرهنگ و ایثار خمینی شهر از برگزاری یادواره شهدای اصناف در حسینیه ثارالله خمینی شهر در سوم اسفند ماه خبر داد و افزود: مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان پیشتاز است.

به گزارش دنیای اسرار، حفیظی رییس اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر با اشاره به اهمیت مرکز نیکوکاری افزود: خوشبختانه در سال جاری مرکز نیکوکاری اتاق اصناف راه اندازی شد که از برنامه های شاخص آن می توان به کمک‌هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی با هدف تهیه ۱۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شهرستان خمینی‌شهر، کمک ۲۰ میلیون تومانی برای خرید دستگاه MRI بیمارستان ۹ دی منظریه، کمک ۸۰ میلیون تومانی جهت کارهای عمرانی بیمارستان اشرفی و کمک به مددجویان زندان در سال جاری می توان اشاره کرد.

ایشان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای اصناف شهرستان خمینی شهر 380 شهید می باشد که اکنون زندگینامه حدود 50 درصد شهدای اصناف در دست نگارش است و امید است بتوانیم کتاب یادنامه شهدای اصناف را نیز به چاپ برسانیم.

حفیظی لازمه کسب و کار را آموزش تخصصی دانستند و افزودند: در سال جاری آموزش های تخصصی ویژه صنفهای: مشاورین املاک، فروشندگان خودرو، نانوایان، آرایشگران زنانه و کافی نت ها برگزار شده است.

وی رشد بازرسی در اتحادیه ها و کسبه بازار را نسبت به سال 1400 رشد قابل توجهی دانست و در پاسخ به نظارت بر گرانی ها، وظیفه ذاتی و اصلی اتاق اصناف را نظارت بر قیمت ها و فروش و خدمات دانستند که ثبت ۱۴ هزار و ۵۳۸ بازرسی در بهمن‌ماه امسال، گواهی این مدعاست که خروجی آن وجود 20600 پروانه کسب در این شهرستان است. وی در رابطه با قطعه زمین خریداری شده به متراژ 2000 متر جهت ساخت اتاق اصناف شهرستان افزود: 90 درصد از مجوز آن طی شده است که قرار است این ساختمان در چهارطبقه ساخته شود و طبق پیش بینی انجام شده شروع ساخت آن در سال جدید انجام خواهد شد و با کمک اتحادیه و کسبه ها به سرانجام خواهد رسید.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان