تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر : 38208

کارشناسان انرژی تاجیکستان ازهلدینگ پترو پالایش اصفهان بازدید کردند

کارشناسان انرژی تاجیکستان ازهلدینگ پترو پالایش اصفهان بازدید کردند

  هیأتی از کارشناسان انرژی کشور تاجیکستان به منظور بازدید ازدستاورد ها، توانمندی ها و اقدامات انجام شده درصنایع نفتی ایران از پالایشگاه اصفهان بازدید کردند. محمد ده بیدیان،معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان از حضورکارشناسان انرژی تاجیکستان درپالایشگاه اصفهان خبر داد و گفت:

Print Friendly, PDF & Email

 

هیأتی از کارشناسان انرژی کشور تاجیکستان به منظور بازدید ازدستاورد ها، توانمندی ها و اقدامات انجام شده درصنایع نفتی ایران از پالایشگاه اصفهان بازدید کردند.

محمد ده بیدیان،معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان از حضورکارشناسان انرژی تاجیکستان درپالایشگاه اصفهان خبر داد و گفت: هیاتی از کشور تاجیکستان برای بازدید ازدستاورد ها، توانمندی ها و اقدامات انجام شده در پالایشگاه اصفهان ۱۹ اسفند ماه از این پالایشگاه بازدید داشتند که با تشریح مدیران بهره برداری پالایشگاه اصفهان از اقدامات صورت گرفته در این شرکت به خصوص در سال های اخیر اقدامات جهادی و سیر تحولات صورت گرفته در سنگر پترو پالایش اصفهان برای آنان تشریح شد.

به گزارش دنیای اسرار: احسان ترابی، معاون روابط‌عمومی و رئیس امور بین الملل و تشریفات هلدینگ پترو پالایش اصفهان، در جمع هیأت تاجیکستانی با اشاره به اجرای ۴۶۰ طرح درپترو پالایش اصفهان و راه اندازی ۶ شرکت در راستای دست یابی به زنجیره ارزش محصولات تاکید کرد وگفت: برای تکمیل زنجیره ارزش محصولات پالایشگاه اصفهان اقدامات مهمی در دوره جدید مدیریتی در پالایشگاه اصفهان انجام شده است.

همچنین دکتر بهرامی رئیس مهندسی و مدیر انرژی هلدینگ پترو پالایش اصفهان در این نشست گفت: در گذشته وضعیت خوبی را در بحث انرژی این پالایشگاه شاهد نبودیم و دارای رتبه هفتم انرژی در بین ۱۰ شرکت پالایشگاهی ایران بودیم ، اما با ورود مدیر عامل جدید به این پالایشگاه و حمایت های هیأت مدیره اتفافات خوبی در این پالایشگاه رقم خورد.

وی استفاده از پساب شاهین شهر با ظرفیت اسمی ۹۰۰ متر مکعب برای تامین آب این واحد صنعتی بزرگ دراصفهان گفت: خوشبختانه با حضور دکتر قدیری بسیاری از طرح های معطل مانده به مرحله اجرا در آمد و در حال حاضر رتبه اول انرژی را در بین شرکت های پالایش و پخش کشور دارا هستیم .

دکتر زاهدی، رئیس پشتیبانی و ساخت داخل وزارت نفت نیز دراین مراسم با قدردانی از میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای ارائه توانمندی های صنعت نفت به هیأت های خارجی در مورد نقش و عظمت پالایشگاه اصفهان در وزارت نفت مطالبی را مطرح نمود و گفت: در دوره مدیریت دکتر قدیری در پالایشگاه اصفهان رویداد های بسیار مهمی در این شرکت رخ داد که باعث سرافرازی وزارت نفت گردید.

در ادامه مهندس طباخیان، رئیس منطقه “ج” پالایشگاه اصفهان واحد های بهره برداری را معرفی نمود و از چگونگی ورود نفت خام به پالایشگاه اصفهان تا تبدیل آن به فرآورده های نفتی توضیحاتی ارائه داد و از اقدامات مهم در بخش تولید در دوره مدیریتی دکتر قدیری را بهره برداری ۱۶ ماه زود تر از موعد یکی از زیست محیطی ترین طرح های صنعت نفت در دولت سیزدهم عنوان کرد که با اجرای طرح کیفی سازی گازوئیل روزانه از انتشار ۳۰۰ تن گوگرد در هوا جلوگیری میشود.

وی بیان داشت: طرح واحد تصفیه گازوئیل به صورت رسمی با حضور ریاست محترم جمهوری درمهرماه سال جاری به بهره‌برداری رسید.

طباخیان افزود: این هلدینگ با تولید روزانه ۱۳ میلیون لیتر بنزین یورو ۵ و ۲۳ میلیون لیتر گازوئیل یورو ۵ سهم قابل توجه و حدود ۲۵ درصدی در زمینه تامین سوخت کشور را در ۱۷ استان دارد.

حقیقی، رئیس مرکز پشتیبانی فنی و تخصصی آموزش نفت اصفهان نیز درخصوص آموزش هیأت تاجیکستانی که به مدت ۲ هفته در این مرکز انجام شد گفت: با دعوت وزیر نفت و در راستای تعاملات فی‌ مابین کشورهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان تبادلات آموزشی صورت گرفته است .

گفتنی است در پایان این مراسم مدیران پالایشگاه اصفهان و هیأت تاجیکستانی در یادمان شهدای گمنام پالایشگاه با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.