تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 38217

لزوم تمرکز منتخبان مردم بر حل مشکلات کلان اصفهان

لزوم تمرکز منتخبان مردم بر حل مشکلات کلان اصفهان

خانهشورا لزوم تمرکز منتخبان مردم بر حل مشکلات کلان اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد؛   لزوم تمرکز منتخبان مردم بر حل مشکلات کلان اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منتخبان مردم با اعتماد آنان مواجه شدند، بنابراین باید در فرصتی که تا تشکیل رسمی مجلس دوازدهم فراهم است، با بهره گیری

Print Friendly, PDF & Email

خانهشورا لزوم تمرکز منتخبان مردم بر حل مشکلات کلان اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد؛

 

لزوم تمرکز منتخبان مردم بر حل مشکلات کلان اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منتخبان مردم با اعتماد آنان مواجه شدند، بنابراین باید در فرصتی که تا تشکیل رسمی مجلس دوازدهم فراهم است، با بهره گیری از تجارب نمایندگان کنونی و مسئولان بر حل مشکلات کلان اصفهان تمرکز کنند.

 

به گزارش دنیای اسرار:محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورا با تقدیر از مردم بابت رقم زدن انتخابات باشکوه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخلاف تلاش دشمن، مردم همچون گذشته حضوری قاطعانه پای صندوق‌های رأی داشتند و مشارکت بیش از 41 درصدی در کشور و در استان‌های مختلف مشارکت بیش از 70 درصدی را رقم زدند.

 

وی افزود: امیدواریم این انتخابات نقط عطفی برای پیشرفت‌های کشور و تامین نیازهای عامه مردم در اصفهان باشد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:به لطف خداوند در مرحله اول 5 نماینده شهرستان اصفهان تعیین شدند، با تبریک به این عزیزان، عنوان می‌کنیم که مسئولیتی سنگین و طاقت فرسا را قبول کردند و از آن‌ها می‌خواهیم با برنامه و جدیت وارد عرصه خدمت شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان و کشور در درجه نخست می‌بایست بر مسائل کلان کشور در حوزه فرهنگ، اجتماع و اقتصاد، ارتقا تولید و کاهش تورم و… تمرکز کنند تا تلاش و کوشش‌های مجلس یازدهم و دولت سیزدهم در این خصوص ادامه پیدا کند.

 

نورصالحی بیان کرد: منتخبان مردم با اعتماد آنان مواجه شدند، بنابراین باید در فرصتی که تا تشکیل رسمی مجلس دوازدهم فراهم است، با بهره گیری از تجارب نمایندگان کنونی و مسئولان، بر موضوعات مهم استان مانند جریان زاینده رود، آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی، حمل و نقل عمومی شهری و بین شهری، مشکلات ناشی از مهاجرت بی رویه، اشتغال و… تمرکز کنند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:در دو سال و نیم گذشته به صورت مستمر جلسات ماهیانه را با نمایندگان شهرستان داشتیم و مسائل کلان را پیش می‌بردیم، امیدواریم با ترکیب جدید نمایندگان این جلسات ادامه پیدا کند تا اقدامات خوب و راهگشایی برای شهر و استان داشته باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.