تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 38220

توزیع میوه تنظیم بازاری، برنج و شکر در روزهای پایانی سال در استان اصفهان

توزیع میوه تنظیم بازاری، برنج و شکر در روزهای پایانی سال در استان اصفهان

    مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از توزیع یکهزار تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب تنظیم بازاری در روزهای پایانی سال در ۱۶۰ مرکز عرضه در استان، خبر داد.   به گزارش دنیای اسرار: دکتر امید شریفی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اعلام این خبر، گفت: یکهزار تن پرتقال

Print Friendly, PDF & Email

 

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از توزیع یکهزار تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب تنظیم بازاری در روزهای پایانی سال در ۱۶۰ مرکز عرضه در استان، خبر داد.

 

به گزارش دنیای اسرار: دکتر امید شریفی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اعلام این خبر، گفت: یکهزار تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب تنظیم بازاری در روزهای پایانی سال در ۱۶۰ مرکز عرضه در سراسر استان توزیع می شود.

وی افزود: یکهزار و ۵۰۰ تن برنج تنظیم بازاری در آستانه سال نو و شروع ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

وی با بیان این که سه هزار تن شکر تأمین شده و با قیمت هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان برای مصرف کننده عرضه می شود، گفت: برای تنظیم بازار، توزیع گوشت سفید و قرمز منجمد هم در دستور کار قرار دارد.

دکتر شریفی با توضیح این که ۶۰۰ تن مرغ منجمد در بازار عرضه و توزیع می شود، خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارتی بر بازار در سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان اجرایی می شود و در شهر اصفهان بیش از ۴۰ گشت مشترک بر بازار نظارت می کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.