تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 38238

اجرای طرح هوشمندسازی لیست‌های حق بیمه در اصفهان

اجرای طرح هوشمندسازی لیست‌های حق بیمه در اصفهان

مراجعه به سامانه خدمات تأمین اجتماعی تا ۲۵ هر ماه اجرای طرح هوشمندسازی لیست‌های حق بیمه در اصفهان با آغاز اجرای طرح هوشمندسازی لیست‌های حق بیمه در اصفهان، کارفرمایان تامین اجتماعی لیست های پرداخت خود را تا بیست و پنجم هر ماه در سامانه واردکنند بخ به گزارش دنیای اسرار:سید مرتضی فاطمی معاون منابع بیمه

Print Friendly, PDF & Email
مراجعه به سامانه خدمات تأمین اجتماعی تا ۲۵ هر ماه

اجرای طرح هوشمندسازی لیست‌های حق بیمه در اصفهان

با آغاز اجرای طرح هوشمندسازی لیست‌های حق بیمه در اصفهان، کارفرمایان تامین اجتماعی لیست های پرداخت خود را تا بیست و پنجم هر ماه در سامانه واردکنند

بخ

به گزارش دنیای اسرار:سید مرتضی فاطمی معاون منابع بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: با هوشمندسازی فرایند تهیه فهرست و پرداخت حق بیمه از نیمه بهمن ماه سال جاری، کارفرمایان تا بیست و پنجم هر ماه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی اینترنتی es.tamin.ir مراجعه کنند.

سید مرتضی فاطمی افزود: کارفرمایان پس از درج اطلاعات بیمه‌شدگان باید گزینه ثبت فهرست حق بیمه و تأیید و ارسال را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: در صورت انجام صحیح مراحل، سامانه با نمایش موفقیت‌آمیز بودن بارگذاری فهرست و ارائه کد رهگیری، کارفرما را به صفحه جزئیات فهرست هدایت می‌کند که وضعیت درخواست در این مرحله «ثبت اولیه» است.
آقای فاطمی با بیان اینکه صفحه ثبت اولیه دارای سه سربرگ ریز اطلاعات فهرست، کارکنان یا بیمه‌شدگان و خطاها و هشدارها است افزود: در صورت وجود خطای بازدارنده فهرست قابل دریافت نبوده و باید از قسمت جزئیات فهرست به مشاهده خطاها و رفع آن اقدام شود.
معاون منابع بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: سامانه فهرست هوشمند به گونه‌ای طراحی شده که تا زمانی که پردازش و پرداخت از طرف کارفرما موفقیت‌آمیز نباشد، هیچ‌گونه سابقه‌ای ایجاد نشده و فهرست به شعبه ذی‌ربط منتقل نخواهد شد.

فاطمی ادامه داد : با این سامانه بخش عمده کنترل‌هایی که پیش از این بعد از تکمیل و ارسال فهرست حق‌ بیمه، در شعب و در غیاب کارفرما بر روی فهرست‌های دریافتی اعمال و در مواردی سبب ایجاد بدهی یا اعمال جریمه برای کارفرمایان می‌شد، به‌ صورت برخط و در زمان ثبت فهرست بر روی آن اعمال شود و بازخورد لازم برای اصلاح اشکالات و نواقص احتمالی به کارفرما داده شود.

معاون منابع بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به زمان بر بودن حل برخی از این اشکالات و نیاز حضوری به شعبه مرتبط و همچنین احتمال اختلال در درگاه های پرداخت در آخرین روزهای ماه،کارفرمایان لیست‌های حق بیمه خود را تا  ۲۵ هر ماه وارد سامانه کنند.
آقای فاطمی همچنین تاکید کرد: دستگاه های اجرایی، پیمانکاران طرح های عمرانی و مهندسان مشاور و دارای قراردادهای محرمانه برای اطلاع از ساز و کار ارسال لیست به شعبه مربوطه خود برای خارج شدن از سامانه هوشمند مراجعه کنند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.