تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 38266

بیش از ۳۲ هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان / جذب ۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان

بیش از ۳۲ هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان / جذب ۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛ بیش از ۳۲ هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان / جذب ۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:بیش از ۳۲ هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان می باشند. به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع در حاشیه برنامه ریزی فعالیت های ماه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛
بیش از ۳۲ هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان / جذب ۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:بیش از ۳۲ هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان می باشند.

به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع در حاشیه برنامه ریزی فعالیت های ماه مبارک رمضان گفت: یکی از محوری ترین مباحث در ماه مبارک رمضان، اکرام فرزندان یتیم و نیازمندان است که درحال حاضر بیش از ۳۲ هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان می باشند.

وی بیان داشت: امیدواریم در سال جدید با تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز با مشارکت خیران، به نیازمندان خدمات مطلوب تری ارائه کنیم.

زارع با دعوت از خیران برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی، ادامه داد: در مسیر اطعام نیازمندان فعالیت خود را برای توزیع بسته های معیشتی و غذای طبخ شده شروع کرده ایم و در تلاش هستیم با همکاری مراکز نیکوکاری که با شناسایی خیران در محلات اقدام به اطعام خانواده های نیازمند دارند این مسیر را بیش از پیش تقویت کنیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای صورت پذیرفته بیش از ۴ هزار فرزند در انتظار حمایت حامیان هستند و یا با دریافتی کمک های محدود تحت حمایت این نهاد می باشند، بیان داشت: جذب ۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های ویژه ای است که برای خدمت به خانواده های یتیم و نیازمند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید براینکه ما موظفیم بعنوان واسطه معتمد، دغدغه خیران را به هدف اجابت برسانیم، گفت: هم استانی های عزیز برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ اقدام کنند همچنین برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین علاوه بر ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ ، یا با ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir می توانند فرزندان مورد نظر خود را تحت حمایت قرار دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.