تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر : 38282

مدیر عامل شرکت نفت سپاهان لحظه تحویل سال جدید را در پالایشگاه آغاز کرد

مدیر عامل شرکت نفت سپاهان لحظه تحویل سال جدید را در پالایشگاه آغاز کرد

.   به گزارش  دنیای اسرار:دکتر فرهاد امین دهقان، در لحظه تحویل سال1403 با حضور صمیمی خود در پالایشگاه درکنار کارگران زحمتکش مجموعه سال جدید را که مزین شده به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» می‌باشد را آغاز کرد.   پس از تحویل سال نو، دکتر امین دهقان ضمن بازدید از بخش های مختلف

Print Friendly, PDF & Email

.

 

به گزارش  دنیای اسرار:دکتر فرهاد امین دهقان، در لحظه تحویل سال1403 با حضور صمیمی خود در پالایشگاه درکنار کارگران زحمتکش مجموعه سال جدید را که مزین شده به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» می‌باشد را آغاز کرد.

 

پس از تحویل سال نو، دکتر امین دهقان ضمن بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه، در فضایی صمیمی به گفتگو با کارکنان پرداخت و در جریان روند فعالیت‌ها قرار گرفت.

 

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان،ضمن اشاره به 29اسفند روز ملی شدن صنعت نفت گفت: صنعت نفت ایران همواره موتور محرک و پیشران جامعه و اقتصاد ایران بوده ، با وجود کارگران متخصصی که همواره بخش بسیار بزرگی از ثروت تولید شده در کشور به دستان توانمند آنان رقم می خورد. ایشان ضمن تبریک سال نو که مقارن شده با بهار قرآن است، این شرکت را بعنوان شرکتی خوش‌نام در صنعت روانکار معرفی کرد و این خوش نامی و موفقیت را ثمره تلاش و تعهد نیروی انسانی شرکت نفت سپاهان برشمرد و لزوم توجه بیش از پیش به نیروی انسانی بعنوان سرمایه های ارزشمند نفت سپاهان را مورد تأکید قرار داد .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با سرلوحه قراردادن سخنان رهبری و هم‌سو با سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، با همت و تلاش بیش از پیش همه همکاران دوران پیش رو برای نفت سپاهان دوران ظهور اتفاقات خوب و موفقیت های پی در پی خواهد بود.

 

همچنین دکتر فرهاد امین دهقان ، روز گذشته، در آخرین روزکاری سال 1402 در جمع مدیران ارشد این مجموعه حضور پیدا کرد و در خصوص برنامه های آتی شرکت در سال جدید با تکیه بر توان داخلی و بی نیازی به واردات راهکارهای کاربردی ارائه داد. شركت نفت سپاهان  به عنوان بزرگترين توليد كننده روغن پایه  و یکی از اصلی‌ترین تولید کننده فرآورده های حوزه روانكار كشور، در راستای جلب رضايت مشتری  همراه با حفظ حقوق ساير  ذينفعان مصمم است همواره در چارچوب سيستم های  مديريت یکپارچه بر اساس استانداردهای داخلی و بین المللی  و الزامات  خاص مشتریان، در جهت ارتقاء کیفیت در تولید محصولات، افزایش رضایت مندی ذینفعان، توسعه سرمایه های انسانی و سلامت کارکنان، حفاظت از محیط زیست، رعایت الزامات ایمنی و بهداشت، بهبود عملکرد انرژی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بهبود  فرآیند ها گام بردارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.