تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر : 38581

ارتش مايه غرور و عزت ايران اسلامي است

ارتش مايه غرور و عزت ايران اسلامي است

    فرمانده انتظامي استان اصفهان در پيامي ضمن تبريک 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي، ارتش را مايه غرور و عزت ايران اسلامي توصيف كرد.  به گزارش  دنیای اسرار: در پيام سردار ” حميد علينقيان پور”  به مناسبت روز ارتش آمده است: « 29 فروردين ياد آور رشادت و از خودگذشتگي دلاور مردان ارتش

Print Friendly, PDF & Email

 

 

فرمانده انتظامي استان اصفهان در پيامي ضمن تبريک 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي، ارتش را مايه غرور و عزت ايران اسلامي توصيف كرد.

 به گزارش  دنیای اسرار: در پيام سردار ” حميد علينقيان پور”  به مناسبت روز ارتش آمده است:

« 29 فروردين ياد آور رشادت و از خودگذشتگي دلاور مردان ارتش جمهوري اسلامي ايران در دوران 8 سال دفاع مقدس و صحنه هاي حساس دفاع از کيان کشور اسلامي است. نيروهاي بصير، فداکار وغيور ارتش در طول 45 سال گذشته با تبعيت از فرامين رهبر معظم انقلاب همواره در بحران هاي مختلف همچون کرونا، سيل و زلزله و هرجا که نياز بوده در کنار مردم حضور يافته و شعار « ارتش فداي ملت» را به راستي تحقق بخشيدند.

امروز ارتش ما به حول و قوه الهي و درايت فرمانده معظم کل قوا بيش از هر زماني در اوج اقتدار قرار دارد و با اقتدار و صلابت خود در عرصه خودكفايي دفاعي مايه غرور و عزت ملي ايران اسلامي را فراهم  کرده و مردم ما بخاطر چنين ارتش قدرتمندي به خود مي بالد.     

بي شک  ارتش مقتدر، با ايمان و با صلابت يکي از نقاط قوت و ارکان مهم بازدارندگي نظام جمهوري اسلامي در برابر تهديد هاي نظام هاي سلطه به شمار مي آيد و با اتحاد و همبستگي که بين نيروهاي مسلح وجود دارد هيچ قدرت بيگانه اي جرأت دست اندازي و تجاوز به آب و خاک و آسمان ايران اسلامي را به خود نمي دهد.

اين جانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر و ايثارگري هاي جانبازان ارتش جمهوري اسلامي ايران در دفاع از ميهن سالروز نامگذاري 29 فروردين ماه به نام روز ارتش توسط رهبر کبير انقلاب اسلامي را تبريک گفته و توفيقات روز افزون ارتشيان عزيز در خدمتگزاري به مردم عزيز و سربازي امام زمان (عج) تحت رهبري و هدايت هاي مقام معظم رهبري و فرمانده معظم کل قوا را از خداوند متعال مسئلت دارم. »  

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.