تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
کد خبر : 38672

آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران-اصفهان برگزار شد

آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران-اصفهان برگزار شد

  سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران-اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان با حضور ۱۱ واحد شرکت کننده از دامداران فعال بخش با مجموع ۵۱ رأس از ۵ استان کشور شامل استان‌های: اصفهان،خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال بختیاری و البرز به مدت ۴ روز برگزار گردید. به گزارش  دنیای اسرار: سومین جشنواره ملی

Print Friendly, PDF & Email

 

سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران-اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان با حضور ۱۱ واحد شرکت کننده از دامداران فعال بخش با مجموع ۵۱ رأس از ۵ استان کشور شامل استان‌های: اصفهان،خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال بختیاری و البرز به مدت ۴ روز برگزار گردید.

به گزارش  دنیای اسرار: سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران_اصفهان از تاریخ ۸الی۱۱ آبانماه سال جاری با قضاوت داور بین المللی برگزار گردید و این درحالی است که درطی چهار روز رقابت بین دام های شرکت کننده در شش کلاس شامل:
۱:کلاس گاوهای شیری دوره شیردهی چهارم به بالا (گاو شکم اقتصادی )
۲:گاوهای شیری دوره شیردهی سوم
۳:گاوهای شیری دوره شیر دهی دوم
۴: گاوهای شیری دوره شیر دهی اول
۵: گاوهای تلیسه آبستن
۶:گاوهای تلیسه پای کل مورد ارزیابی و رقابت قرار گرفتند
گفتنی است شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت از استان اصفهان و دامداری افضلیان از استان البرز و دامداری دشت ناز ساری از استان مازندران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در کلاس گاوهای شیری شکم چهار به بالا را بدست آوردند.
همچنین در کلاس گاوهای شیری دوره شیردهی سوم شرکت کشت و دام فکا و شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت هر دو از استان اصفهان و شرکت دامداری افضلیان از استان البرز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از خود نمودند
این در حالی است که شرکت‌های کشت و دام قیام و شرکت دامپروری فجر هر دو از استان اصفهان و نیز شرکت دامپروری و صنایع لبنی آستان قدس رضوی از استان خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در کلاس گاوهای شیری دوره شیردهی دوم کسب نمودند.
شایان ذکر است در کلاس گاوهای شیری دوره شیردهی اول نیز شرکت کشاورزی دامپروری فجر و شرکت کشت و دام گلدشت نمونه هر دو از استان اصفهان و دامداری دشت ناز ساری از استان مازندران به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
همچنین در کلاس گاوهای تلیسه آبستن شرکت شیر و گوشت زاگرس از استان چهار محال بختیاری، شرکت دامپروری و صنایع لبنی آستان قدس رضوی از استان خراسان رضوی و شرکت دامداری افضلیان از استان البرز رتبه های اول تا سوم را توانستند از آن خود نمایند.
در ادامه نیز شرکت‌دامپروری و صنایع لبنی آستان قدس رضوی از استان خراسان رضوی، شرکت دامداری دشت ناز ساری از استان مازندران و شرکت شیر و گوشت زاگرس از استان چهار محال بختیاری در کلاس گاوهای تلیسه پای کل رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند.
گفتنی است در روز آخر رقابت بین برترین های سومین دوره جشنواره ملی گاو هلشتاین
در دو رده رتبه های طلایی از شش کلاس و نیز رتبه های نقره ای از شش کلاس برگزار گردید
که در پایان شرکت کشت و دام فکا از استان اصفهان توانست رتبه شامپیون یا همان قهرمان قهرمانان را از آن خود کند و عنوان نایب قهرمانی این دوره از جشنواره ملی گاو هلشتاین به شرکت کشت و دام قیام از استان اصفهان رسید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان