تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 38728

پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته سلامت

پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته سلامت

 فرماندهی انتظامی استان اصفهان با صدور پیامی هفته سلامت را به پزشکان، پرستاران، امدادگران و همه دست اندرکاران حوزه سلامت تبریک گفت. به گزارش دنیای اسرار: در پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده است: « هفته سلامت امسال که با شعار “سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت ” از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار

Print Friendly, PDF & Email

 فرماندهی انتظامی استان اصفهان با صدور پیامی هفته سلامت را به پزشکان، پرستاران، امدادگران و همه دست اندرکاران حوزه سلامت تبریک گفت.
به گزارش دنیای اسرار: در پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده است:
« هفته سلامت امسال که با شعار “سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت ” از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود فرصت مغتنمی است تا اهمیت مفهوم سلامت در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان ودیعه الهی و سرمایه ارزشمند اجتماعی بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.
مسئله سلامت جزو اولین ، مهم ترین و حیاتی ترین مسایل زندگی جوامع بشری است و همانطور که در حدیث شریف رسول خدا (ص) آمده سلامت و امنیت 2 نعمت هستند که قدرشان شناخته نمی شوند و تا زمانی که انسان از آن نعمت ها محروم نباشد اهمیت و ارزش آنها را درک نمی کند.
امروز مجموعه پزشکان، پرستاران، امدادگران و سایر دست اندرکاران حوزه سلامت در واقع تامین کننده این نعمت بزرگ برای جامعه هستند که باید همه مردم به شایستگی قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان باشند.
فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت تلاش های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و گروه های جهادی بهداشت، درمان و امداد کشور را پاس داشته و هفته سلامت را به تمامی مدافعان سلامت مردم تبریک گفته و سربلندی و توفیقات روزافزون همه این عزیزان در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” را از درگاه خداوند مسئلت دارد.»

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان