تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 39080

میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد

میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد

در دومین روز اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان؛ میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد به گزارش دنیای اسرار:فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا برگزار شد. میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد

Print Friendly, PDF & Email

در دومین روز اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان؛
میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد

به گزارش دنیای اسرار:فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا برگزار شد.

میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن نصف جهان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
نمایندگان کشورهای آسیایی در این میزگرد درباره تثبیت مالکیت معنوی، راه‌های حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط برای ادامه حیات در عصر دیجیتال، راه‌های گذر کسب‌وکارها از ساختارهای سنتی به سازوکارهای مدرن، نقش اکوسیستم نوآوری برای توسعه پایدار تجارت جهانی، جایگزینی خلاقیت، ایده و استعداد انسانی به‌جای نیروی کار ارزان، ویژگی‌های اکوسیستم خلاق و چالش مهم جوامع آسیایی در تشکیل فضای خلاق علمی و کسب‌وکار گفت‌وگو کردند. همچنین چند تن از فعالان اقتصاد دانش‌بنیان ایران و مهمانان کشورهای آسیایی به انتقال دیدگاه و تجربه خود پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان