تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 39325

انتقال بالغ بر 142 میلیارد مترمکعب گاز از سوی منطقه دو عملیات در سال 1402

انتقال بالغ بر 142 میلیارد مترمکعب گاز از سوی منطقه دو عملیات در سال 1402

مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد؛ انتقال بالغ بر 142 میلیارد مترمکعب گاز از سوی منطقه دو عملیات در سال 1402 منطقه 2 عملیات انتقال گاز در سال 1402 موفق به انتقال پاک، ایمن و پایدار بالغ بر 142 میلیارد مترمکعب

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد؛

انتقال بالغ بر 142 میلیارد مترمکعب گاز از سوی منطقه دو عملیات در سال 1402

منطقه 2 عملیات انتقال گاز در سال 1402 موفق به انتقال پاک، ایمن و پایدار بالغ بر 142 میلیارد مترمکعب گازطبیعی شد.

به گزارش دنیای اسرار: اسدالله مهری، مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: در این مدت اقدامات اساسی صورت پذیرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اتصال رابط‌های تأسیسات دوراهان 10 به ورودی و خروجی خط دهم سراسری به منظور ارتقا پایداری انتقال گاز اشاره کرد.

وی در ادامه، افزود: برای به حداقل رساندن آسیب‌ها به خطوط، ایمن‌سازی و تسطیح مسیر حدود 1000 کیلومتر ازخطوط لوله تحت پوشش منطقه، تنش‌زدایی از خط لوله انشعاب شهرک صنعتی مبارکه بر اثر فرونشست زمین، اتصال انشعاب جدید افجان از خط چهارم سراسری و تزریق گاز با همکاری شرکت گاز استان اصفهان به انجام رسید.

مهری ادامه داد: به منظور افزایش ضریب سلامت بهره‌برداری خطوط لوله، 7510 کیلومتر نشت‌یابی خطوط لوله و رفع تعداد 88 مورد نشتی، 18283 مترمربع تعویض پوشش خطوط و 765 کیلومتر پیگرانی تمیزکننده از جمله اقداماتی بود که در این زمینه انجام شد.

به گفته وی، اوج بالندگی و تلاش جهادی کارکنان این منطقه در ترمیم آسیب‌دیدگی خطوط اول و دهم سراسری ناشی از انفجار خرابکارانه بهمن ماه و ثبت رکورد افتخارآمیز کمتر از 40 ساعت بازسازی دو خط سراسری در سرمای طاقت‌فرسای منطقه و بدون قطع گاز خانگی بود.

مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز تصریح کرد:خوشبختانه فعالیت های این منطقه در سال گذشته در ایمنی کامل و با ثبت 3.661.168 ساعت کار بدون حادثه انجام شده است.

وی در پایان، بیان کرد: با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بازطراحی و ساخت 53 قطعه کمپرسور گاز، طراحی و ساخت دستگاه لوله‌یاب با قابلیت نصبGPS ، ساخت قطعات داخلی چک ولو، طراحی و ساخت ولوهای سوخت توربین و … توسط شرکت‌های داخلی انجام شده است.

شایان ذکر است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ 19 الی 22 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی، آماده بازدید علاقمندان است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان