تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 39328

تحقق 100 درصدی گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی اصفهان طی سال گذشته

تحقق 100 درصدی گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی اصفهان طی سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی: تحقق 100 درصدی گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی اصفهان طی سال گذشته مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تحقق 100 درصدی گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان در سال 1402 خبر داد. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی:

تحقق 100 درصدی گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی اصفهان طی سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تحقق 100 درصدی گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان در سال 1402 خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:ابوالقاسم عسکری در حاشیه دیدار از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به مأموریت این شرکت در حوزه گازرسانی گفت: طی سال گذشته، در راستای منویات مقام معظم رهبری مدالظله‌العالی و تحقق شعار سال و خدمتگزاری به مردم شریف استان اصفهان، بیش از 42 هزار و 900 مشترک شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌‎اند.

عسکری در ادامه، افزود: طی سال 1402 و در راستای خدمات گازرسانی به واحدهای تولیدی، صنعتی، مناطق شهری و روستایی، بیش از 709 کیلومتر شبکه گازرسانی اجرا و در همین راستا بیش از 14 هزار و 100 انشعاب جدید نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: این شرکت با همت و تلاش همکاران به بیش از 5 هزار و 500 واحد تولیدی، تجاری و عمومی در سطح استان پهناور اصفهان گازرسانی کرده و هزاران اشتغال جدید به لحاظ احداث زیرساخت‌های گاز در استان ظرفیت ایجاد شده و در راستای گازرسانی به تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی واجد شرایط این استان در سال 1402، 81 ایستگاه تقلیل فشار جدید نیز نصب و راه‌اندازی شده است.

عسکری ادامه داد: با بهينه‌سازي 4 هزار و 500 واحد موتورخانه در سال 1402، تاکنون 14 هزار و 157 واحد موتورخانه بهینه‌سازی شده است؛ این اقدامات منجر به صرفه‌جویی 21 درصدی در مصرف گاز شده، ضمن این‌که در مجموع با بهینه‌سازی مصرف گاز بیش از 7 میلیون مترمربع فضای گرمایشی از سال 1400 در قالب این طرح، شاهد کاهش مصرف بیش از 40 میلیون متر مکعبی گاز هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: خوشبختانه با بهینه‌سازی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مطلوب، این شرکت علی‌رغم افزایش حدود 150 هزار مشترک جدید تولیدی، خانگی و عمومی، موفق شد مصرف گاز را در سال 1402 به میزان 10 درصد نسبت به سال 1399 کاهش دهد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: نصب و راه‌اندازي 18 نيروگاه و آبگرمکن خورشيدي طی سال 1402 در ادارات گازرساني سطح استان با هدف استفاده از انرژی‌های پاک، نصب بیش از 40 دستگاه فلومترهای پیشرفته آلتراسونیک با دقت اندازه‌گیری بسیار بالا، تجهیز یک دستگاه خودروی مدیریت بحران مخابراتی به منظور پوشش ارتباطات بی‌سیمی در مواقع بحران، نشت‌یابی 40 هزار و 800 کیلومتر شبکه و انشعاب و 5 هزار و 900 ایستگاه تقلیل فشار از جمله دیگر اقدامات این شرکت در سال گذشته است.

شایان ذکر است، بیست هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ 19 الی 22 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور شرکت های داخلی و خارجی آماده بازدید علاقمندان می باشد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان