تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 39396

احداث بزرگترین زیرگذر در محله حصه اصفهان در سال جاری

احداث بزرگترین زیرگذر در محله حصه اصفهان در سال جاری

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبرداد؛ احداث بزرگترین زیرگذر در محله حصه اصفهان در سال جاری مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین زیرگذر محله حصه اصفهان در سال جاری با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبرداد. به گزارش دنیای اسرار:محمد صیرفی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح‌های محله محور

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبرداد؛
احداث بزرگترین زیرگذر در محله حصه اصفهان در سال جاری
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین زیرگذر محله حصه اصفهان در سال جاری با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار:محمد صیرفی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح‌های محله محور و محرومیت زدایی در منطقه حصه اصفهان گفت: زیرگذر حصه به طول سه کیلومتر از مقابل محله حصه عبور و پل‌های بزرگ شهری را کامل به یکدیگر متصل می‌کند که سبب ایمنی تردد عابران می شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به محله‌های حصه، مصلی و اطشاران در دستور کار مدیریت منطقه ده برای سال جاری قرار دارد، افزود: احداث زیرگذر محله حصه با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار، ادامه احداث پارک حصه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار و احداث خیابان اطشاران با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار ازجمله پروژه‌های شاخص منطقه در این زمینه است.

وی افزود:احداث دو پروژه در محله گرکان شامل احداث یک خیابان حدفاصل بزرگراه فرودگاه تا محله گرکان و احداث پارک گرکان با حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، از دیگر ‌پروژه‌های محرک توسعه در منطقه ۱۰ بوده است.

صیرفی‌نژاد بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در سال گذشته، احداث میدان شش‌راه واقع در منطقه ده بود که با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار، تملک و احداث شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته همچنین با کمک خیرین در زمینی به متراژ ۲۶ هزار مترمربع در مجاورت محله حصه ، یک پارک محلی احداث شد که نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی این منطقه دارد.

صیرفی‌نژاد بیان کرد: احداث خیابان ۵۰۰ متری کوشش با ۵ میلیارد تومان اعتبار، احداث میدان مدرس، احداث پل فرسان که تا پایان خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و توسعه فاز نخست باغ بانوان طلوع با ۵ میلیارد تومان اعتبار از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه بوده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در ارتباط با بودجه منطقه گفت: بودجه مصوب منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در سال جاری یک هزار و ۱۰ میلیارد تومان است که طرح محله محور در این دوره مدیریت شهری مورد توجه قزرار گرفته است.

وی اظهار داشت:منطقه ده شهرداری اصفهان با وسعت ۲ هزار و ۱۶۴ هکتار یکی از وسیع‌ترین و پرجمعیت‌ترین مناطق در شمال شرق کلانشهر اصفهان است که ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

صیرفی‌نژاد اضافه کرد: این منطقه یکصد مسجد، ۲۰۰ هیأت مذهبی، ۵۰ کانون ثبت شده، ۶ امامزاده و ۶ ورزشگاه، ۶ فرهنگسرا و پنج سالن مطالعه، یک خانه کودک و باغ بانوان طلوع را دارد.

وی ادامه داد:طول معابر اصلی ۹۰ و طول معابر فرعی منطقه ۳۶۰ کیلومتر است که هزینه قابل‌توجهی را از نظر نگهداری، نظافت و… برای منطقه ایجاد می‌کند.

صیرفیان نژاد گفت: منطقه ده شهرداری اصفهان ۲۲۲ هکتار بافت فرسوده دارد که معادل ۱۴ درصد از محدوده قانونی این منطقه است.

وی بیان داشت: سرانه فضای سبز منطقه ده شهرداری اصفهان ۱۲ متر مربع است و ۱۵۰ پارک محلی و ۱۵ کیلومتر مادی و انهار دارد.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت:احداث خط کلکتور آب با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار، احداث پارکی در محله هفتون و احداث ورزشگاهی در مجاورت این پارک با ۶ میلیارد تومان اعتبار نیز در سال گذشته در منطقه ۱۰ انجام شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان