تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۰۱
کد خبر : 39416

حضور شرکت نیروکلر در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران

حضور شرکت نیروکلر در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران

شرکت نیروکلر باحضور در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اریبهشت ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان این عرصه است. به گزارش دنیای اسرار:نیروکلر با حظوردربیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آخرین دستاوردها و اقدامات انجام شده

Print Friendly, PDF & Email

شرکت نیروکلر باحضور در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اریبهشت ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان این عرصه است.

به گزارش دنیای اسرار:نیروکلر با حظوردربیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آخرین دستاوردها و اقدامات انجام شده در این حوزه و همچنین پروژه‌های توسعه‌ای این مجموعه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرارداد و پاسخگوی مراجعه‌کنندگان در این رابطه بود. گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشور در این حوزه سالانه با حضور جمع كثیری از شركت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود؛ فرصت مغتنمی است تا شركت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید فعالان، دست‌اندركاران و متخصصان این بخش قرار دهند. قابل ذکر است در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» برگزار می‌شود؛ ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور پیدا خواهند کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان