تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر : 39764

پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد

پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد پیامی به شرح زیر صادر کرد: بسمه تعالی امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چهاردهم خرداد ماه سالگرد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد پیامی به شرح زیر صادر کرد:
بسمه تعالی
امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی، رهبری فرزانه و مجاهدی دلیر حضرت امام خمینی (ره) است و یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز یادآور آغاز نهضتی بزرگ در راه مبارزه با استبداد و نقطه‌عطفی در تاریخ مقاومت و پایداری ملت شریف ایران اسلامی است.

اینجانب سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵خرداد را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ملت شریف و غیور ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

امیدوارم تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، در حفظ و تداوم میراث ماندگار آن مقتدای حکیم و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و با پیروی از راه شهیدان وطن پاسدار خونهای ریخته شده در راه اعتلای ایران سربلند و سرافراز باشیم .

علیرضا زمان‌پور
مدیرعامل هلدینگ صباانرژی
1

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان