تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر : 39779

حضور بیش از ۵ هزار اصفهانی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

حضور بیش از ۵ هزار اصفهانی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان خبرداد؛ حضور بیش از ۵ هزار اصفهانی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان از حضور بیش از ۵ هزار اصفهانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ محمد نصر اصفهانی با اشاره به

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان خبرداد؛
حضور بیش از ۵ هزار اصفهانی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان از حضور بیش از ۵ هزار اصفهانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ محمد نصر اصفهانی با اشاره به حضور بیش از ۵ هزار اصفهانی در مرقد امام خمینی (ره) گفت: این افراد شامل بانوان و آقایان، براساس فراخوان قبلی ثبت نام و به نیابت از همه مردم اصفهان شب گذشته با ۱۰۰ دستگاه اتوبوس عازم مرقد حضرت امام خمینی (ره) شدند.

وی افزود: زائران این کاروان همزمان با ۱۴ خرداد در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی شرکت و از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت الله خامنه‌ای استفاده و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان بیان داشت:علاوه بر این کاروان در روز‌های گذشته گروه‌های از دیگر شرکت‌های استان اصفهان برای شرکت در مراسم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امروز خود را به مرقد امام رساند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان