تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر : 39782

با جان و دل از آرمان های انقلاب امام خمینی (ره) پاسداری می کنیم

با جان و دل از آرمان های انقلاب امام خمینی (ره) پاسداری می کنیم

فرمانده انتظامی استان اصفهان: با جان و دل از آرمان های انقلاب امام خمینی (ره) پاسداری می کنیم فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بناینگذار انقلاب اسلامی را تسلیت گفته و یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد را گرامی داشت. به گزارش دنیای اسرار: در پیام سردار حمید

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان اصفهان:
با جان و دل از آرمان های انقلاب امام خمینی (ره) پاسداری می کنیم
فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بناینگذار انقلاب اسلامی را تسلیت گفته و یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد را گرامی داشت.

به گزارش دنیای اسرار: در پیام سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:

سال ها می گذرد، حادثه ها می آید** انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

نیمه خرداد سالگرد ارتحال جانسوز سلاله پاک رسو الله (ص)، در هم کوبنده بساط حکومت ننگین 2هزار و 500 ساله شاهنشاهی و پیام آور آزادی محرومین و ستمدیدگان است و امروز در حالی سی و پنجمین سالگرد ارتحالش را به سوگ می نشینیم که شاهد صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و پیروزی های پی درپی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و طاغوت های زمان هستیم و صدای شکستن امپریالیسم جهانی و نظام سرمایه داری غربی از هر طرف به گوش می رسد.

هرچند که در چنین برحه از زمان جای پرچمدار این نهضت حسینی در میان ما خالی است اما روح بلند حضرتش همواره در جمع مشتاقان و رهروان حاضر و انوار تابناک سخنان و رهنمودهای راهگشای آن بزرگوار روشنی بخش بشریت است و خدا را شاکریم که در دریای پرتلاطم امروز کشتی ایران اسلامی به دست ، خلف صالح امام، حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) که خود مبارزی خستگی ناپذیر و جانباز انقلاب است هدایت می شود.

نیمه خرداد همچنین یاد آور قیام خونین 15 خرداد سال 42 است که به عنوان یکی از رویدادهای جاودان و تاثیرگذار در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به شمار می رود. 15 خرداد در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران از شروع فعالیت های سیاسی و پیوند معنوی توده های عظیم مردم با یکدیگر است. 15 خرداد یک رستاخیز فرهنگی بود، رستاخیزی برخواسته از بلوغ شعور و ادراک مردمی که دیگر نمی خواست زیر سایه ظلم و ستم استکبار جهانی بماند.

قیام مردم ایران در 15 خرداد 42 را می توان به عنوان اصل و ریشه نهال انقلاب اسلامی یاد کرد که به دست پیر مراد انقلاب در سرزمین ایران آبیاری شد و سرانجام در بهمن 57 به ثمر رسید و امروز این نهال به درختی تناور و مقاوم دربرابر بادها و طوفان ها بدل شده است.

اینجانب ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد یک بار دیگر بر پایبندی به آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای خدمت اعلام می کنم که نیروهای فراجا همگام و همدوش با سایر نیروهای مسلح ضمن تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری با جان و دل از آرمان های بلند و ارزشمند انقلاب امام خمینی (ره) پاسداری کرده و از هیچ تلاش و کوششی در این راه دریغ نخواهند نمی ورزند. »

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان