تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 39802

راه‌اندازی بیش از ۲ هزار پایگاه تابستانه اوقات فراغت دانش‌آموزی در اصفهان

راه‌اندازی بیش از ۲ هزار پایگاه تابستانه اوقات فراغت دانش‌آموزی در اصفهان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد؛ راه‌اندازی بیش از ۲ هزار پایگاه تابستانه اوقات فراغت دانش‌آموزی در اصفهان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی در بیش از ۲ هزار پایگاه تابستانه استان اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:

Print Friendly, PDF & Email

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد؛
راه‌اندازی بیش از ۲ هزار پایگاه تابستانه اوقات فراغت دانش‌آموزی در اصفهان
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی در بیش از ۲ هزار پایگاه تابستانه استان اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: مهدی نم‌نبات در جلسه ستاد تابستانی فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: در طول تابستان 1402، بیش از 1500 پایگاه تابستانه آموزش و پرورش در استان فعالیت می‌کردند و افزون بر 43 درصد دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف شرکت داشتند که امسال درصددیم تعداد پایگاه‌های تابستانه را به 2 هزار عدد برسانیم.

وی افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در راستای رشد همه‌جانبۀ شخصیت آن‌ها، پاسخ به نیازهای علمی، تربیتی و مهارتی دانش‌آموزان، ارتقاء سطح دانش و بینش آن‌ها، تقویت روحیۀ خودباوری و مسئولیت‌پذیری، تأمین سلامت جسمانی و روانی و استمرار فعالیت‌های تربیتی سال تحصیلی در طول تابستان از جمله اهداف برنامه‌های اوقات فراغت است.

نم‌نبات با تشریح سیاست‌های راهبردی فعالیت‌های تابستانی اذعان کرد: فعال‌سازی و استفادۀ حداکثری از مدارس، استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد، توجه به برنامه‌های نخبگانی دانش‌آموزان، توجه به فعالیت‌های اجتماعی و گروهی محله‌محور از جمله سیاست‌های درنظر گرفته شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در برنامه‌های تابستانه امسال، بیان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان پیش‌رو به صورت دانش‌آموز محور طراحی شده تا پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی، برگزاری اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب، پیاده‌روی و برپایی موکب اربعین و رویداد عمومی و همگانی هفت در هفت از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده است.

نم‌نبات با تشریح برنامۀ هفت در هفت بیان داشت: این برنامه در 7 پنجشنبه تابستان با محوریت جشن عمومی ولایت، جشن عمومی امامت، حجاب و عفاف، آیین‌های حسینی، شهدای مدافع حرم و پیاده‌روی همگانی خواهد بود و به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در طول تابستان 1402، بیش از 1500 پایگاه تابستانه آموزش و پرورش در استان فعالیت می‌کردند و افزون بر 43 درصد دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف شرکت داشتند که امسال درصددیم تعداد پایگاه‌های تابستانه را به 2 هزار عدد برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه، آمادگی همکاری با تمام تشکل‌های مردم‌نهاد دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سپاه پاسداران را دارد و در تلاشیم از تمام ظرفیت‌ها به این منظور استفاده کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان