تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 39835

پیام روشن همایش اربعین حسینی، ظلم ستیزی خواهد بود

پیام روشن همایش اربعین حسینی، ظلم ستیزی خواهد بود

معاون استاندار اصفهان در جلسه ستاد اربعین استان: پیام روشن همایش اربعین حسینی، ظلم ستیزی خواهد بود   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همایش جهانی اربعین حسینی بهترین رویدادی است که می‌توان در جریان برگزاری آن از جنایت‌های رژیم صهیونسیتی اعلام انزجار و فریاد ظلم ستیزی را سر داد.   به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

معاون استاندار اصفهان در جلسه ستاد اربعین استان:

پیام روشن همایش اربعین حسینی، ظلم ستیزی خواهد بود

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همایش جهانی اربعین حسینی بهترین رویدادی است که می‌توان در جریان برگزاری آن از جنایت‌های رژیم صهیونسیتی اعلام انزجار و فریاد ظلم ستیزی را سر داد.

 

به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا جان‌نثاری در ستاد اربعین حسینی استان، ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهید ایشان، گفت: باتوجه به عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای حماس، رویداد اربعین حسینی در سال‌جاری با رویکرد متفاوتی نسبت به سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

 

وی ضمن تأکید بر پیام ظلم ستیزی در اربعین حسینی، افزود: همایش جهانی اربعین حسینی بهترین رویدادی است که می‌توان در جریان برگزاری آن از جنایت‌های رژیم صهیونسیتی اعلام انزجار و فریاد ظلم ستیزی را سر داد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت:همایش عظیم اربعین حسینی یک رویداد بین‌المللی است از این رو بایستی براساس اهمیت این رویداد برای برگزاری شایسته آن برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان