تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
کد خبر : 39852

تأسیس هنرستان کشاورزی در اصفهان، گامی بلند در راستای جهش علمی کشاورزی نوین است

تأسیس هنرستان کشاورزی در اصفهان، گامی بلند در راستای جهش علمی کشاورزی نوین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان: تأسیس هنرستان کشاورزی در اصفهان، گامی بلند در راستای جهش علمی کشاورزی نوین است مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشستی مشترک با سازمان جهاد کشاورزی استان، بر ضرورت تأسیس هنرستان‌های کشاورزی در استان اصفهان تأکید کرد و گفت: آموزش‌های توسعه‌یافته در این هنرستان‌ها، گامی بلند در جهت رفع

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش استان:
تأسیس هنرستان کشاورزی در اصفهان، گامی بلند در راستای جهش علمی کشاورزی نوین است
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشستی مشترک با سازمان جهاد کشاورزی استان، بر ضرورت تأسیس هنرستان‌های کشاورزی در استان اصفهان تأکید کرد و گفت: آموزش‌های توسعه‌یافته در این هنرستان‌ها، گامی بلند در جهت رفع نیاز کشور به کشاورزی نوین و جهش علمی در این زمینه خواهد بود.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشستی مشترک با سازمان جهاد کشاورزی استان، بر ضرورت تأسیس هنرستان‌های کشاورزی در استان اصفهان تأکید کرد و گفت: آموزش‌های توسعه‌یافته در این هنرستان‌ها، گامی بلند در جهت رفع نیاز کشور به کشاورزی نوین و جهش علمی در این زمینه خواهد بود.

محمدرضا ابراهیمی با اشاره به وجود تعداد قابل‌توجهی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته‌های کشاورزی در اصفهان، اظهار داشت: باتوجه‌به اولویت‌بندی صورت‌گرفته در فرم هدایت تحصیلی این دانش‌آموزان، تأسیس هنرستان کشاورزی مستقل به‌عنوان یک ضرورت انکارناپذیر در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با رفع موانع اجرایی و تصویب شورای آموزش و پرورش، این هنرستان از ابتدای سال تحصیلی جاری پذیرای دانش‌آموزان علاقه‌مند باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه با استقبال از پیشنهاد استفاده از ظرفیت‌های موجود در مرکز تحقیقات کشاورزی کبوتر آباد، خواستار برگزاری جلسات تخصصی در این زمینه شد و افزود: طرح توجیهی و برنامه هدفمند، اولین اولویت‌های برطرف‌کردن موانع اجرایی این طرح هستند.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد: با تأسیس هنرستان‌های کشاورزی در اصفهان، شاهد تربیت نسلی متخصص و ماهر در این حوزه باشیم و گامی بلند در راستای توسعه کشاورزی نوین و جهش علمی در این زمینه برداشته شود.

گفتنی است در این نشست که با محوریت تأسیس هنرستان کشاورزی در شهر اصفهان برگزار شد، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئولین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان