تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
کد خبر : 39860

دستگیری عامل تیراندازی در خانه سالمندان

دستگیری عامل تیراندازی در خانه سالمندان

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فرد شروری که با تیراندازی در یکی از خانه های سالمندان شهر اصفهان موجب ترس و وحشت و برهم زدن آرامش سالمندان شده بود خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” مسعود طُریفی”  بیان کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فرد شروری که با تیراندازی در یکی از خانه های سالمندان شهر اصفهان موجب ترس و وحشت و برهم زدن آرامش سالمندان شده بود خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” مسعود طُریفی”  بیان کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خانه های سالمندان شهر اصفهان و تیراندازی هوایی در حیاط این مجموعه که موجب ترس و وحشت و برهم زدن آرامش سالمندان شده بود موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه فرد شرور قبل از ورود ماموران از محل متواری شده بود بلافاصله عملیات شناسایی و دستگیری وی به صورت دقیق و هوشمندانه انجام و نهایتاً با استفاده از اقدامات تخصصی و پلیسی مخفیگاه وی در یکی از باغ های اطراف شهر اصفهان شناسایی و این فرد شرور در کمترین زمان توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات پلیس اصفهان دستگیرشد.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد تيراندازي و حمله با سلاح هاي گرم و سرد است گفت: این فرد به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ طُریفی، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: برخورد پلیس با برهم زنندگان امنیت جامعه و آرامش شهروندان سریع، قاطع و مقتدرانه است و این افراد مطمئن باشند در صورت دست زدن به اقدامات شرارت آمیز هیچ راه فراری از دست پلیس مقتدر ایران اسلامی نخواهند داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان