تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
کد خبر : 10077

خبرنگاران مشمول مشاغل سخت می‌شوند

خبرنگاران مشمول مشاغل سخت می‌شوند

خبرنگاران مشمول مشاغل سخت می‌شوند وزیر تعاون با اشاره به موضوع سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، گفت: مفهوم عام خبرنگاری را مورد تاکید قرار داده ایم، این موضوع همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری ها را نیز شامل می شود. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایمنا:، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیئت دولت در

Print Friendly, PDF & Email

خبرنگاران مشمول مشاغل سخت می‌شوند

وزیر تعاون با اشاره به موضوع سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، گفت: مفهوم عام خبرنگاری را مورد تاکید قرار داده ایم، این موضوع همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری ها را نیز شامل می شود.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایمنا:، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، تاکید کرد: مفهوم عام خبرنگاری مد نظر است و شامل همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری‌ها می‌شود.

وی گفت: ساز و کاری نیز برای افرادی داریم که پرداخت حق بیمه‌های شان دچار فاصله شده است و شاید از محل یارانه‌ها این مشکل رفع شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: درباره سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری صورت جلسه‌ای تهیه می‌کنیم و اگر نیاز به قانون باشد و مصوبه شورای وزیران را بخواهد اقدام می‌کنیم.

شریعتمداری درباره توزیع بسته‌های حمایتی گفت: توزیع یک بسته معیشتی در میان مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، شب گذشته با حضور رییس جمهوری مطرح شد که ارزش آن با توجه به تعداد اعضای خانوار ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: حقوق مشمولان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه برای حداقل حقوق، افزایش ۳۶.۵ درصدی دارد و در دیگر سطوح نیز افزایش ۱۳ درصد به علاوه عدد ثابت ۲۱۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی امروز در فضای مجازی نیز نوشت:

شب گذشته همراه رئیس جمهور کشورمان مهمان بچه‌های گل امداد و بهزیستی بودیم و حرف‌های خوب زیاد بود. دو خبر به دلم نشست اول اینکه در سال مالی سخت‌تر از ۹۷ ما باید چتر حمایتمان را گسترده‌تر کنیم و دوم اینکه یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوارهای بهزیستی و امداد و نیازمندان درماه رمضان بدهید،شکر.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان