تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 12229

افزایش تعداد دانش‌آموزان اصفهانی در سال تحصیلی جدید

افزایش تعداد دانش‌آموزان اصفهانی در سال تحصیلی جدید

افزایش تعداد دانش‌آموزان اصفهانی در سال تحصیلی جدید مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعداد دانش‌آموزان استان در مهر آینده ۲٫۵، ۵٫۴ و ۴٫۵ درصد در در دوره های ابتدائی ، متوسطه اول و دوم افزایش خواهد داشت. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، محمد اعتدادی در گردهمایی معاونان آموزشی آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار

Print Friendly, PDF & Email

افزایش تعداد دانش‌آموزان اصفهانی در سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعداد دانش‌آموزان استان در مهر آینده ۲٫۵، ۵٫۴ و ۴٫۵ درصد در در دوره های ابتدائی ، متوسطه اول و دوم افزایش خواهد داشت.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، محمد اعتدادی در گردهمایی معاونان آموزشی آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به افزایش ۲٫۵، ۵٫۴ و ۴٫۵ درصدی دانش آموزان در دوره‌های ابتدائی ، متوسطه اول و دوم و با توجه به حساسیت موضوع از حدود هشت ماه پیش در جلسات متعدد این مشکل بررسی و راهکارهای اجرایی در جهت رفع آن بررسی و اتخاذ شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: رویکردهای اداره کل آموزش و پرورش در بحث پروژه مهر بر سه اصل استوار است که کاهش تمرکز، مدرسه محوری و  مشارکت درون و برون سازمانی از جمله آن‌هاست.

وی با اشاره به لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها در رشد آموزش و پرورش گفت:  توجه به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند تمامی دستگاه ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند بسیار حائز اهمیت است و در این هشت ماه سعی شده که این حساسیت ایجاد شود که نشانه آن حساسیت و توجه استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که در اکثر جلسات و نطق هایشان مسائل آموزش و پرورش را به ویژه کمبود نیروی انسانی نیز در نظر دارند.

اعتدادی در پایان این گردهمایی در خصوص اهداف سند تحول بنیادین و چگونگی اجرائی کردن آن در ادارات و مدارس سخنان مبسوطی ارائه کرد که به صورت کارگاهی اعضای حاضر در جلسه نیز در این خصوص مشارکت داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان