تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 1803

کشف بیش از یک تن مواد افیونی نتیجه اجرای طرح ذوالفقار ۸ پلیس اصفهان

کشف بیش از یک تن مواد افیونی نتیجه اجرای طرح ذوالفقار ۸ پلیس اصفهان

پایگاه خبری دنیای اسرار کشف بیش از یک تن مواد افیونی نتیجه اجرای طرح ذوالفقار ۸ پلیس اصفهان گروه استان ها – اصفهان – فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ذوالفقار ۸ پلیس این استان و کشف یک تن و ۱۰۸ کیلو گرم مواد افیونی خبر داد.   سردار “مهدی معصوم بیگی” درگفت و گو

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

کشف بیش از یک تن مواد افیونی نتیجه اجرای طرح ذوالفقار ۸ پلیس اصفهان

گروه استان ها – اصفهان – فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ذوالفقار ۸ پلیس این استان و کشف یک تن و ۱۰۸ کیلو گرم مواد افیونی خبر داد.

 

سردار “مهدی معصوم بیگی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای برخورد و مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی و اجرای مصوبات قرارگاه اقدام و عمل پلیس اصفهان ، شب گذشته طرح عملیاتی ذوالفقار ۸ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اجرا شد.

وی افزود: پس از اجرای این طرح عملیاتی ، یک تن و ۱۰۸ کیلوگرم انواع مواد افیونی در محل های اجرای طرح کشف شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این عملیات ۱۸ نفر قاچاقچی و توزیع کننده حرفه ای مواد افیونی و اعضای ۸ باند مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار معصوم بیگی از توقیف ۱۶ خودروی سبک و سنگین متعلق به قاچاقچیان خبر داد و بیان داشت: مواد کشف شده شامل ۷۱۸ کیلوگرم تریاک ، ۳۵۰ کیلوگرم حشیش و ۴۰ کیلوگرم هروئین است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل و طرح های انتظامی پلیس اصفهان در راستای برخورد با کانون های جرم با چابکی و تحرک بیشتری تداوم خواهد یافت و از همه ظرفیت های درون و بیرون سازمان استفاده می شود.

سردار معصوم بیگی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مقام های قضائی و عموم مردم با پلیس از دستگیری تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: استان اصفهان مکان امنی برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه نخواهد بود و خادمان مردم در نیروی انتظامی این استان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا امنیت و آرامش را روز به روز افزایش دهند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان